• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Rainbow Dash
    Skevis skrev 2012-10-09 00:17:01 följande:

Jo man kan kalla det första riktiga då det blev tokigt vid förra. Nu är det som sagt bara att hoppas att kliniken svarar på mitt mail imorgon, får väl ligga på luren annars Skrattande så vi får köra på i oktober.

Misströstar inte alls utan känner mig förväntansfull även i er längtan och väntan, är ju skönt att kunna skriva "som det är" här inne när man är anonym om detta på hemmaplan!

Hur kändes det i lördags? Kändes det som ett bra försök?
    Hur gör ni efter insemination? Får ni ligga kvar en stund?
    Förra lördagen var ett jättebra försök. allt gick snabbt och smärtfritt. Man får ligga kvar ett tag, de rekommenderar minst 15 min. Sen dess har jag dock inte känt något alls och det känns tråkigt. Ja, jag vet att det bara gått en vecka men jag vill ju så gärna få veta på en gång.

Snart måste vi börja plussa i denna tråden. 
  • Skevis
    Rainbow Dash skrev 2012-10-14 22:35:09 följande:
    Förra lördagen var ett jättebra försök. allt gick snabbt och smärtfritt. Man får ligga kvar ett tag, de rekommenderar minst 15 min. Sen dess har jag dock inte känt något alls och det känns tråkigt. Ja, jag vet att det bara gått en vecka men jag vill ju så gärna få veta på en gång.

Snart måste vi börja plussa i denna tråden. 

Vad bra att ni får ligga kvar, har läst om en studie där dom visade att det ökar chanserna.
    Våran läkare hade inte läst om detta men tog det till sig och sa att hon ska börja med det.

Blir BIM typ nästa söndag va?
    Ska hålla tummar och tår för ett pluss Skrattande
    Påt igen! Tredje försöket - Oktober
  • Skevis

Hur går det för er "Wazzie" och "Mammach"??

Påt igen! Tredje försöket - Oktober
  • werty
    LiveYourDreams skrev 2012-10-13 15:20:28 följande:
    Werty: vi ska dit på tisdag :) hur går det för er?

Spännande, hoppas det går bra för er! Vi väntar på mens och allt det där så får vi se om det blir något denna månad. Det blir UL igen någongång nästa vecka :)
  • LiveYourDreams

Nu har jag letat som tusan efter en vägbeskrivning till triangeln. Är det svårt att hitta dit?

• werty
    LiveYourDreams skrev 2012-10-15 12:08:29 följande:
    Nu har jag letat som tusan efter en vägbeskrivning till triangeln. Är det svårt att hitta dit?

Nej, inte som jag minns det, kör mot Hellerup och sedan är det in bland villakvarteren där, sista biten tog vi på gpsen i mobilen. :)
  • Infiniity

Hejsan :)

Jag och min flickvän ska göra en heminsemination nu på fredag eller lördag (det är jag som ska bära barnet)
    Tänkte att jag skulle hoppa in i den här tråfen :)    Min BIM blir den 3/11 och vi hoppas ju såklart på ett pluss! 

• regnbågsbaby

Hej nu har jag orkat mig tillbaka till tråden efter missfallet.... Min kropp har fått knäppen och jag tror att jag haft två/tre ägglossningar på olika dagar... Och vi får inte inseminera pga missfallet...fatta frustrationen....!? :(

• LiveYourDreams

Regnbagsbaby: beklagar missfallet :( låter väldigt jobbigt :(

• LiveYourDreams

Vi är påväg hem från danmark o vårt uppstartsmöte inför ivf i november. Gillade kliniken o framförallt dr kåre supermycket! Skall ta 175ie puregon när jag bäl börjar spruta :)

Svar på tråden Rengbågsförsök?