Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hur går det för er "Wazzie" och "Mammach"??
Nu har jag letat som tusan efter en vägbeskrivning till triangeln. Är det svårt att hitta dit?
Hejsan :)
Jag och min flickvän ska göra en heminsemination nu på fredag eller lördag (det är jag som ska bära barnet)
Tänkte att jag skulle hoppa in i den här tråfen :) Min BIM blir den 3/11 och vi hoppas ju såklart på ett pluss!
Hej nu har jag orkat mig tillbaka till tråden efter missfallet.... Min kropp har fått knäppen och jag tror att jag haft två/tre ägglossningar på olika dagar... Och vi får inte inseminera pga missfallet...fatta frustrationen....!? :(
Regnbagsbaby: beklagar missfallet :( låter väldigt jobbigt :(
Vi är påväg hem från danmark o vårt uppstartsmöte inför ivf i november. Gillade kliniken o framförallt dr kåre supermycket! Skall ta 175ie puregon när jag bäl börjar spruta :)