Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Ni som varit på triangeln: betalar man provtagningen där direkt?
Skevis: Kul att se någon mer från Umetrakten! Jag och frugan har funderat ett tag på det här med barn och nu när vi från den 1 januari kan inseminera till patientavgift som alla andra här i landstinget så känns det mycket mer inom räckhåll. Att åka till Danmark blir ju väldigt dyrt och tidskrävande ända härifrån, dessutom är det svårt för mig att vara borta från jobb med kort varsel. Hur har ni andra gjort som jobbar? Läste någon här som skrev att deras chefer visste om?
Min o min frus chefer vet. Men kan inte säga att man blir populärast på jobbet. Jag har också ett jobb som jag inte egentligen kan vara borta ifrån med kort varsel, menmen..
Efter läkarsamtalet blev vi satta på Pergotime igen och ska ta tablett nr 2 av 5 idag..
Sedan blir det VUL på torsdag den18:e till veckan för att kolla hur allt ser ut.
Hoppas ju på Ins den 24/10 (CD17) har iaf tagit semester redan nu
Fick ju Lutinus tabletter i förra cykel under Luthealfasen och ni ska veta vilken mens man får av dessa (ursäkta infon) Måste vara supertabletter för att öka på slemhinnan och med tanke på mängden så måste jag fått en sjuhelsikes slemhinna.
Hoppas på samma denna månad så ägget får bra chanser att vilja fästa!
Det måste ju bli som att få bädda ner sig i en Hästens istället för en madrass från Jysk
Werty:
Glömde svara! Vi har 2 Jack Russell och 1 blandras på NB-spets och chinese crested.
HÄÄÄÄÄRLIGT med Golden lugna och fina, inte alls som Duracell-Terrier!!
Werty: vi ska dit på tisdag :) hur går det för er?
Jo, det är mycket att fundera kring! Men ibland hade det varit skönt att bara kunna bli gravid också och inte behöva och överanalysera så mycket också. Det känns inte som det finns någon perfekt tid att få barn på och jag känner att det är lätt att bara skjuta upp och skjuta upp, "Vi kanske borde satsa pengar på att renovera lägenheten först", "Jag kanske borde plugga klart först." "Jag kanske borde jobba ett tag på nya jobbet så att en hinner komma in i det innan ev föräldraledighet och inte glömmer bort allt." Så håller vi på. Någon som känner igen sig?