Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Ja, i princip om man inte har lyckan att hitta någon privat. Visst är det orättvist om man jämför med söderut osv... ? Det är ju inte heller billigt för oss OM vi skulle vilja åka till ex. Danmark! Resan dit är ju några tusen plus ev försök.
Gillar inte direkt de norrländska politikernas filosofier...vill dom inte att fler ska födas till de norrländska länen??
Hur går det för Dig/er? Bakar ni oxå bebis?
Hej o hallå! Hoppar också in i tråden om jag får! Kul att följas åt med er som också är i temp/äl/väntan/symptom??/testtider. Själva har ni n gjort insemination 3 denna omgång o väntar nu på bim den 28/9. Lååångt väntan! Svagt plus både på försök 1 och 2 men nej, på typ bim+3 har tant röd otrevligt nog bjudit in sig själv båda gångerna. Hoppas såå på att hon ska hålla sig borta nu i sisådär nio månader. Hoppas, hoppas. Vågar inte ha för stora förhoppningar dock, men försöker vara lagom glad över att brösten känns lite svullna o att jag är trött o grinig. Minsann, mår jag inte lita illa också?? Aaah, clearblue tjänar en förmögenhet på såna som oss... Hur går det för er andra? Håller tummar!!
Ni som kör på med ivf? Har ni någon som översätter recepten? Letar med ljus o lykta efter en sån..
"Lika regler för insemination 08:20
Jaaaaa!! Vilka bra nyheter!