Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Ont ont molvärk, stickningar, hugg, det bränner kittlar och drar och det knakar i fogarna och brösten har inte slutat ömma sen ÄL och när vi var på badhuset igår och ja gick upp ur bubbelpoolen höll ja på att svimma. det värker sticker till i både bröst och livmoder ibland. Molvärken har lugnat sig lite nu dock.
Räknas ökat blodflöde i underlivet som gravsymtom?
Känner igen otåligheten. E på bim -4 o försäker hålla mig från o testa ;) mitt enda symptom förutom att jag e ganska gråtig är ömma bröstvårtor. Något jag aldrg har annars :)
Har ni tempat förresten? Min första cykel
Som tempare detta :)
Har aldrig tempat men känner att jag varit väldigt varm efter ÄL denna gången. Brukar märka av en höjning av kroppstemperaturen innan mens men denna gång kom den mycket tidigare så jag hoppas att det indikerar graviditet och inte mens.
Nix ingen "tempare" här heller. Upptäckte idag att jag har ett känsligare underliv mer blodtillströmning, känner av dov mensvärk och pulserande smärtor som kommer och går ibland på samma ställe i livmodern och nu har jag vita flytningar... Brukar bara ha gula.
Idag gör inte brösten lika ont men jag har fått finnar på bröstet.... :/ har molvärk som kommer och går, kittlar/ilar i ljumskarna och värker lite i svanken och jag kunde inte sova inatt... Och har flytningar som bara rinner ur mig.
Jag hade inga grav symptom nu när jag plussade mera än att jag slapp PMS och jag gick runt och var glad och skrattade hela tiden :) dom 3 andra försöken har jag haft ont i brösten, i magen och mått illa så kroppen kan spöka till det :) håller tummarna för flera + :)
Jag har inbillat mig mkt många ggr men denna gången behöver ja inte känna efter... Gött att vara glad...