• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Skevis
    LiveYourDreams skrev 2012-09-27 09:18:37 följande:
    Härligt! Lycka till :)

Hur går det för er? Visst var BIM 21/9?
  • LiveYourDreams

Mensen kom som en klocka. Vi hoppas få köra ivf direkt på su, borde bli kallade till första mötet närsom.

• Skevis
    LiveYourDreams skrev 2012-09-27 18:33:46 följande:
    Mensen kom som en klocka. Vi hoppas få köra ivf direkt på su, borde bli kallade till första mötet närsom.

Typiskt! Då hoppas vi på snabb kontakt från dom nu då Glad Håller tummarna!!
  • Skevis
    MammaCh skrev 2012-09-25 01:13:28 följande:
    Hej o hallå! Hoppar också in i tråden om jag får! Kul att följas åt med er som också är i temp/äl/väntan/symptom??/testtider. Själva har ni n gjort insemination 3 denna omgång o väntar nu på bim den 28/9. Lååångt väntan! Svagt plus både på försök 1 och 2 men nej, på typ bim+3 har tant röd otrevligt nog bjudit in sig själv båda gångerna. Hoppas såå på att hon ska hålla sig borta nu i sisådär nio månader. Hoppas, hoppas. Vågar inte ha för stora förhoppningar dock, men försöker vara lagom glad över att brösten känns lite svullna o att jag är trött o grinig. Minsann, mår jag inte lita illa också?? Aaah, clearblue tjänar en förmögenhet på såna som oss... Hur går det för er andra? Håller tummar!!

Hur går det för er? BIM imorgon va? Har ni testat något??
    Frun tyckte det var bra skrivet om Clearblues inkomstkällor förresten Skrattande
  • LiveYourDreams

Werty: vi har möte på triangeln för o påbörja ivf om två veckor. Sååå spännande! Ska bli kul o se vad som händer då. Hur går det för er?

• werty
    LiveYourDreams skrev 2012-10-03 11:32:59 följande:
    Werty: vi har möte på triangeln för o påbörja ivf om två veckor. Sååå spännande! Ska bli kul o se vad som händer då. Hur går det för er?

Aha! Då är det er vi mailat lite med kanske? Vi håller på med sprutorna nu och ska kolla status imorgon, förhoppningsvis (håll tummarna) så får vi åka till Triangeln för äggplock inom en vecka! Vilken läkare ska ni träffa? Spännande!!
  • LiveYourDreams

Werty: verkar så :) kul o se dig här med! :) tycker det e sjukt skönt att prata med människor som e i samma stadie, gillar att ni ligger lite före oss med så jag kan pumpa dig på info ;) man gör ul på andra cykeldagen som jag förstått. O sen gör man ett tilö? Eller två? Fick ni recepten med er hem från första mötet? Vi ska till kåre :) vem går ni hos?

• werty
    LiveYourDreams skrev 2012-10-03 13:53:13 följande:
    Werty: verkar så :) kul o se dig här med! :) tycker det e sjukt skönt att prata med människor som e i samma stadie, gillar att ni ligger lite före oss med så jag kan pumpa dig på info ;) man gör ul på andra cykeldagen som jag förstått. O sen gör man ett tilö? Eller två? Fick ni recepten med er hem från första mötet? Vi ska till kåre :) vem går ni hos?

Pumpa på ni bara :) Tycker också att det är skönt med andra i samma situation. Vi har också Kåre, jag har fått ett riktigt bra intryck av honom! Man gör ett UL dag 2 för att se så att det finns några äggblåsor, sedan skickade min sambo den informationen till Kåre som bedömde att vi kunde köra igång med sprutor. Imorgon ska vi på UL nr 2 för att se hur det ser ut och om jag har förstått det rätt så bedöms det utifrån det när och om vi ska ner till Danmark för äggplock. Recepten fick vi på första mötet.
Svar på tråden Rengbågsförsök?