• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • werty
    Skevis skrev 2012-09-26 12:48:58 följande:
    "Lika regler för insemination 08:20
    De fyra nordligaste landstingen i Sverige väntas under onsdagen komma överens om nya gemensamma regler för insemination. Tre inseminationsförsök och tre försök med provrörsbefruktningar ska gälla för båda heterosexuella och lesbiska par, rapporterar SR Ekot. - Jag tycker att det är ett bra förslag och det här gör ju att de berörda människorna får fler möjlighetet att prova både inseminationer och provrörsbefruktningen. Och man jämställer grupper så att det är lika villkor för heterosexuella som för homosexuella, och det tycker jag är själva vitsen med det här beslutet, säger Britt Westerlund, landstingsråd i Norrbotten till SR Ekot. Det är landstingen i Jämtland, Västernorrland, Västerbotten och Norrbotten som berörs nu, men målet är att alla landsting i hela landet ska kunna enas om en gemensam norm under hösten." JAAAAAAAAAAAAAAAAA................................ ......................!

Haha, jag hörde detta på radion imorse och tänkte på er, fantastiska nyheter! Undra om det börjar gälla med en gång nu då? Vi har kört två stimulerade försök, på grund av för små ägg, plussade på senaste försöket men det slutade i ett tidigt missfall. Inga symptom ännu?
  • LiveYourDreams

Grattis regnbagsbaby!! Vilket försök var detta?

• regnbågsbaby

Detta var fjärde syskonförsöket, jag blev så nervös att jag fick migrän haha men glad och chockad!

• LiveYourDreams

Härligt! Lycka till :)

• Skevis
    regnbågsbaby skrev 2012-09-27 08:34:58 följande:
    Jag testade positivt på bim -1

Grattis grattis!! Oj vad kul Solig
  • Skevis
    werty skrev 2012-09-26 18:52:56 följande:

Haha, jag hörde detta på radion imorse och tänkte på er, fantastiska nyheter! Undra om det börjar gälla med en gång nu då? Vi har kört två stimulerade försök, på grund av för små ägg, plussade på senaste försöket men det slutade i ett tidigt missfall. Inga symptom ännu?

Ja visst är det toppen! Är ändock lite besviken att det tagit sån tid.
    Som jag förstod är det nu upp till var och ett av de norrländska landstingen att ta ett beslut om dessa "rekommendationer". Men det kommer dom nog Glad läste idag att det  blir en ändring from nästa år isf, men vem vet om beslutet tas tidigare??
    Vi kommer i vilket fall "köra på" med inseminationer och avvakta klubbslaget, OM vi inte plussar såklart Skrattande

Igår hade jag konstiga stickningar i livmodern och sedan har jag som en molvärk. Har haft 3 tillfällen då det "stuckit till".  Är ju endast på ÄL+6 så jag tar allt med lugn.

Vilken dag plussade ni på?
Svar på tråden Rengbågsförsök?