Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Werty: så det är ett ul på cykeldag 2 o sen ett till innan äp? Jag har fått ett jättebra intryck av kåre, han svarar alltid fort på mail o verkar väldigt trevlig :) fick ni med ett inbetalningskort på ivfkostanaden eller betalar man allt där? Hur planerar ni o göra i samband med äp? Åka hem direkt? Vi hoppas kunna få köra korta protokollet o börja spruta i november :)
Werty: känns som jag bor på deras hemsida :) kåre skrev att vi bara betalar för proverna nu. O resten sen. När har ni planerat äp? Jag tror vi kör ner dagen innan äp o bor på hotell. Eftersom man ska vara fastande innan. Får gå upp så himla tidigt annars, har 30 mil bara till helsingborg hemifrån. Vill att det ska bli november nuuuu :) hinner inte köra försök i oktobercykeln, med tanke på när vi fått tid hos triangeln o sen att recepten ska skrivas om o sen att hämta medicinerna (som man måste beställa) men känner att november kommer bli en bra månad. Hur har ni mått av sprutorna? :)
Här är man på BIM -2
Har hugg i HÖ äggstock ibland (den som släppte)
Igår fick jag rejält ont i huvudet och var yr, inte direkt migrän men nära på.
Iförrgår natt började boobisarna värka som bara den, vaknade då jag "låg" fel på dom, gick över under dagen och nu känns dom ömma från och till.
Idag fick jag en släng av illamående.
Känner inga tecken på tanten än men då jag får xtra progesteron så vet jag inte hur kroppen kommer vara denna cykel. Tänker INTE testa...tänker INTE testa...
Skevis: håller tummarna :)
Werty: japp. När vi gjorde våra insem åkte vi till en klinik i helsingör Så resan är bekant :) vi står ju i su kön men jag orkar inte vänta, för att de sen vill att jag ska göra fler insem ( vilket jag inte vill) o sen stå i ny kö för ivf. Vi vill ju ha barn nu. Inte om två år. Sen vill vi gärna ha syskon o eftersom vi vill ha anonym donator passar det bättre om förhoppninhsvis båda barnen har samma rättigheter. Hur har ni tänkt? Har kliniken valt donator åt er eller har ni beställt sperman dit?