Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Vad är storken och vad kostar en ivf?
God kväll! Tråkiga nyheter Skevis!! Är planen att köra på med fler försök redan under hösten? Vi har tyvärr inga jättepositiva nyheter att komma med! Stora ägg hade vi på UL i torsdags OCH i fredags, men bara två som var tillräckligt stora. Detta gjorde att vi i samråd med läkaren i Danmark valde att avbryta denna månad och satsa på nästa, om det går att köra igång så tätt. Efter att ha surat på läkarens lågt utskrivna hormondos (nej det är inte hans fel jag vet) och delat en flaska vin, tagit långa hundpromenader och myst hela helgen känns det lite bättre. Nu spolar jag gärna fram tiden några veckor!
Tråkigt Skevis om det stämmer. Detta var ert första riktiga försök väl? Kör ni på med nästa om ett par veckor i så fall? Det kändes så himla deppigt för mig när mensen kom efter förra försöket att jag bara ville ge upp, men nu är det spännande igen. Hoppas ni inte misströstar.
Werty, hur många ägg vill de plocka på ett försök? Jag som inget kan om sådant tycker inte två låter så lite, hur många är det ultimata?
Måste bara få berätta en sak
Glömde gravtestet framme i söndags och svägerskan såg det fick dra en rövarhistoria om att jag genomgår cellprovskoll där dom upptäckt förändring som måste medicineras MEN att jag inte får ta medicin utan ett test som garanterar att jag inte är gravid. Sa att jag inte riktigt vill prata om det förens jag känner mig redo då jag inte vet allt än.... Tror inte hon gick på det men fick henne att lova att inte berätta för familjen iaf Till saken hör att jag faktisk hade en helt oskyldig (visade det sig) förändring förra sommaren efter cellprov, så jag ljög inte helt iaf.
Kände mig så hemsk då hon och bror är dom enda som kommer få veta direkt efter plusset, vi umgås som en liten familj vi 4 eller 5 då dom har en 1 åring själva.