Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Ja det känns för jävligt! Skulle varit i vecka 8 snart.... 8500 åt helvete.... Känns hopplöst.... Tror inte ja kommer bli gravid vid nästa försök.... :(
regnbågsbaby, vad tråkigt, jag beklagar verkligen. Jag förstår ifall det inte bara känns deppigt utan även frustrerande och jag blir också sur över "bortkastade" pengar. Det är faktiskt en av de jobbigare aspekterna tycker jag, att man betalar en massa pengar och sen funkar det ej. När jag väl varit gravid och sen fått mina ungar då har jag glömt det och då känns det helt klart värt det men mitt i processen känns de misslyckade försöken även tunga ekonomiskt. Vi har det ej dåligt med pengar men inte heller så bra att -6000-9000 kr/månad inte märks. Det är en stor utgift att bara ta ur ekonomin.
Ni som gör IVF, hur mycket kostar det? Hur klarar ni av utgiften?
Infinity, hur har ni gjort med donatorn eller har ni en pappa?
Rainbowdash: köper ett flexibelt trepack på triangeln. 39000dk. Blir ungefär 460000 svenska. Beror lite på hur danska kronan svänger, sen kostar sperman också. Vi kommer ta ett medlemslån för o täcka kostnaden.
Om jag läser av kroppen rätt har jag konstant ägglossning vad fan är detta? Vi startar upp vid mensen.... Jag vill inte vänta med insemination när det känns såhär...