Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Skevis, det låter ju som jättebra tajming!! Hoppas, hoppas nu!
Ja, då förstår jag. Här går spolningen inte till så. De gick in med en slang genom livmoderhalsen, blåste upp en "ballong" i livmodern och sprutade sedan in kontrastvätska samtidigt som de tittade ned ultraljud. När jag väl hade lugnat ner mig och kvicknat till lite efter att nästan ha svimmat så kunde jag se på UL-monitorn hur vätskan passerade genom äggledarna till äggstockarna. Man kunde även se livmodern mer ordentligt och där såg slemhinnan väldigt fin ut, helt utan knölar och polyper :) Man oroar sig ju alltid för det värsta så det var ju skönt att se!
Vi väntar fortfarande på kallelse från Uppsala men tror och hoppas på att den kommer mycket snart :) Vi har alltså inte varit hos kurator än utan går dit när vi kommer till Uppsala. SEN är det väl "bara" att baka ;) Nja, fast det var ju det här med tajming av ÄL då, vilket gör att det nog blir i det nya året vi börjar. Men, vilken spännande tid det här är!! :)
Mens idag. Även om jag visste det känns det supertungt. Vi ska på semester på höstlovet så kommer missa nästa ägglossning. Kanske lika bra att få en paus men idag känner jag inte alls för att ge upp. Fan vad jobbigt ändå.
Tråkigt rainbow dash :( Hoppas ni får vila upp er ordentligt under semestern och orkar med nya tag efteråt!
Rainbow Dash:
Nej vad tråkigt! Förstår vad du menar man att inte vilja missa en "omgång", när man väl börjar denna resa så vill man inte kliva av tåget, så att säga.
Men dom säger väl tredje gången gillt va?? Snälla säg att det är så
Rainbow: åh vad tråkigt :( bryt ihop o kom igen! Skevis: spännande! Håller tummarna för er!
Vet era anhöriga något om att ni planerar att bli gravida?
Våra vet ingenting!