Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Lycka till förresten THTC, hoppas det tar sig!! :)
Herregud så jag har skrivit mitt första inlägg... Något nyvaken! Hoppas det går att läsa trots konstiga meningar och stavfel!
Jag känner inte av brösten någonting, men däremot har jag ett sjujäkla humör (började igår). Jag brukar bli en häxa i PMS-tider så jag tänker att det kan vara det (dock tidigare än vad jag är van vid). Samma tid som humöret tog fart blev jag vrålhungrig. Igårkväll - hungrig, i morse - hungrig (brukar aldrig vara hungrig på morgonen) och sedan har det fortsatt så hela dagen.
Jag känner mig helt galen av alla tankar och denna väntan. Det går bara inte att hålla sig från FL och läsa vad alla andra i samma situation skriver och tänker . Sedan håller jag också med dig, Skevis, att PMS och gravsymptom kan vara väldigt lika så man vill ju vara lite försiktig med önskningar och tolkningar.
Vi hör till Uppsala, ni då? Vi har berättat för några nära vänner och jag även för 2 av mina arbetskamrater. Hade varit svårt att rodda denna procedur utan att berätta för någon i vårt fall. Är ni hemliga med er resa?
ÄL+8 idag och brösten är ömma, vaknar på nätterna och måste skifta ställning.
Förra gången hade jag även då ont men först BIM -2 och detta var då PMS-ont.
Igår hade jag rejäla stickningar i livm. det molde och högg. Satt i en bil och fick knäppa upp byxorna tom.
Känns inte alls som before Old lady Red!!
Imorse var livm. lite lugnare, men nog hade jag känningar allt, framåt em/kvällen satte det igång igen.
Nu känns det mest som lugnare molvärk.
Pergotimen kan ju korta ner cykeln några dagar, så jag fick ju ÄL dag 12 (brukar ha dag 16-18)
Så frågan är nu om mensen även den kommer tidigare?
Lutealfasen ska ju alltid vara densamma (för mig 14-16dgr) så BIM borde ju bli nästa fre-lör-sön trots Pergon?!?
Fick veta på jobbet igår att en kollega är i vecka 12, fick se en gullig liten kula sticka ut bakom tröjan, AVUNDSJUK JAG??? NÄ INTE ALLS!!!! SUCK!
Infiniity hur känns det??
Skevis - Ja du man kan väll säga som så att jag håller på o bli tokig på ovetandet typ :P
Jag känner mig massa gravid, molvärk avlöst med kramper i magen då jag bara vill lägga mig ner, trött, hungrig heeeela tiden men får ändå inte plats med mer mat när jag försöker, större lixom spändare bröst, huvudvärk vareviga dag, andfådd vid ansträngning (tillomed så folk kommenterat det) och jag har ju häst och har normalt en bra kondis. Har känt lite i ryggen med och så har jag fått ökade flytningar, kissar mest heeeela tiden och så har jag känt mig lite varmare och uppsvullen typ. Och VAD jag verkligen VERKLIGEN hoppas detta inte är skengrav :/ VI MÅSTE JU PLUSSA!
Ååh lite lagom jobbigt att din kollega e pregg, man vill ju så mkt mer dåå!
När har du tänkt att testa? Jag testade neg i torsdags men då var jag bara på ÄL+7, idag är jag på ÄL+10 (söndag nu) jag tänkte ta nästa test på torsdag ÄL+14 (borde ju ge utslag) )
En sak jag tänkt på.. Vad kostar allt detta för er? FÅr ni betala för ultraljud och hormoner? Vi ska betala 1000 kr för varje VUL.. och hormonerna har jag ingen aning om vad dom kostar men antar att det inte är gratis!!!
Åh Skevis och Ifiniity, hoppas ni får plus nu. Här tar vi ju en månads paus så får hålla tummar åt er istället.