Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Har inte testat än och är på ÄL+15 idag.
Inte en tillstymmelse till mens, inget ont eller rosa nånstans!
Tack, det hoppas vi med.... Bm har berättat att ägget inte hade kunnat fästa ordentligt och lossnade. Hm...
Godmorgon på er allihop!
ÄL+17 och ingen mens idag heller
Men det blev heller inget test då jag fick jobba natt och kommit hem först nu.
Känner inget annat än massa stick och hugg, det känns mer em/kväll än på morgonen.
Försöker räkna på BIM men det är omöjligt!!
Eftersom Pergon brukar korta ner cykeln borde BIM varit i helgen, men min vanliga 30dgr cykel säger att BIM är på onsdag!?! Men då förlängs Lutealfasen och den brukar vara densamma 13-14dgr.
Herregud vad man analyserar
Ska vi göra någon form av lista här i tråden?
Typ:
Skevis DI 3 1:a barnet BIM 3-7/11
Skevis jag tror att ni kommer plussa för jag kände så förra månaden när jag plussade.
Tack för er support! Nu är vi hemma igen! De plockade ut 13 ägg igår, fler än vi vågat hoppats på då 9 st såg tillräckligt stora ut på senaste UL. Så nu börjar nästa lilla väntan inför uppläggning om vi får något ägg befruktat, detta skulle enligt planerna ske imorgon men de ska prova att odla en extra dag eftersom vi hade så pass många ägg så vi får stå redo imorgon ifall de ringer. Gud vad nervöst allt är, alltid är det något att oroa sig för. Vi håller tummarna för er Skevis! Hur går det för er andra i tråden?
Werty: wooow! Vilken skörd! Grattis :) hur var processen tyckte ni? Ringer de varje dag nudå o berättar hur det går? Så det e standby för er nu ända till et då? Så spännande!!
Werty:
Oj så många säkert 5 extra för alla tummhållningar härinne
Skulle ni stanna kvar tills insättning, på hotell, eller hur gör ni?
Det känns ju som om Guldägget kommer finnas där i högen!!
Hoppas hoppas!!