Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Werty: har ni gjort et nu? :)
[quote=67445467][quote-nick]Skevis skrev 2012-11-07 11:47:38 följande:[/quote-nick]
Werty: så kul!! Frös de resten då? Hur många celler? Såååå spännande! :D japp, börjar spruta till helgen eller början av näsa vecka, får se när mensen kommer. Är exited! :)
Vul avklarat, slemhinnan var 8 mm och ett ägg på 12-13 mm så på måndag blir det förhoppningsvis nytt försök. Läkaren sa att det med största sannolikhet var något fel på embryot därav missfallet.
Tack Skevis! Hur går det för er?
Mensen började så smått igår och idag är det mer men den beter sig som en bil som hackar.
Förra månaden var det rosa flytn. i 2dagar och sedan fullt ös, denna månaden är den liksom trögstartad.
Läste i ett annat forum att om man har rilkig mens är det ett tecken på att man faktiskt haft ÄL, så det känns ju bra mitt i allt helvete!
Pratade med IVF-kliniken i morse och dom ville att jag tar ett G-test i morgon och sedan ska jag ringa dom.
Får nog diskutera med läkaren.
Progesteronprovet jag tog 7dgr efter ins var 22 så det var ju perfekt, Tabletterna och kroppen verkar göra sitt jobb.
Gissningen är ökad pergotime till 1tab dag 5-9 eller likt som vi redan haft.
Allting fungerar, det är bara inte ett Guldägg som kommit än
regnbågsbaby: Stimulerar ni ngt? Har ni kollat hormon-nivåer?