• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • werty
    AnnaTr skrev 2012-11-07 09:52:53 följande:
    Sätter dom in ett eller flera ägg?? 

Vi ville bara ha ett eftersom det är första gången, tar det inte kanske vi testar med två längre fram!
  • LiveYourDreams

Werty: har ni gjort et nu? :)

• werty

[quote=67445467][quote-nick]Skevis skrev 2012-11-07 11:47:38 följande:[/quote-nick]

werty skrev 2012-11-06 17:40:01 följande:
    De ringde imorse, 12 ägg hade blivit befruktade så då valde de att vänta till imorgon. Om något klarar sig tills dess får vi nog åka då!
    Ni ska veta att det känns så mycket bättre för oss när det går bra för er och alla andra i tråden! Känns som en ljuspunkt mitt i all väntan Är så himla glad att du är släkt med "PelleochLisa" (äggfabrik inorr) Heja Guld ägget
    DI 3 - BIM 3-7/11
    [/ Läste om ert test :( Hur har det gått, finns det någon möjlighet att det dyker upp ett plus eller kämpar ni vidare? Jag är också glad och tacksam över alla er i tråden, extra kul med lite norrländska inslag, det hjälper så mycket att ha någonstans att skriva av sig och få pepp! Om det var ett Pelle&Lisa-ägg vi fick tillbaka igår så borde det fästa? ;)
  • werty
    LiveYourDreams skrev 2012-11-08 08:46:05 följande:
    Werty: har ni gjort et nu? :)

Ja igår! :) Vi fick ett ägg tillbaka och nu börjar nästa nedräkning! Laddar ni för sprutstart?
  • LiveYourDreams

Werty: så kul!! Frös de resten då? Hur många celler? Såååå spännande! :D japp, börjar spruta till helgen eller början av näsa vecka, får se när mensen kommer. Är exited! :)

• regnbågsbaby

Vul avklarat, slemhinnan var 8 mm och ett ägg på 12-13 mm så på måndag blir det förhoppningsvis nytt försök. Läkaren sa att det med största sannolikhet var något fel på embryot därav missfallet.

• Skevis
    regnbågsbaby skrev 2012-11-08 12:34:04 följande:
    Vul avklarat, slemhinnan var 8 mm och ett ägg på 12-13 mm så på måndag blir det förhoppningsvis nytt försök. Läkaren sa att det med största sannolikhet var något fel på embryot därav missfallet.

Oj vilket kanon resultat! Låter lovande Skrattande
    Väntar på läkarsamtal
  • Skevis
    werty skrev 2012-11-08 08:55:56 följande:

Ja igår! :) Vi fick ett ägg tillbaka och nu börjar nästa nedräkning! Laddar ni för sprutstart?

Åhh vad spännande!! Nu är det tummhållning på hög nivå!!
    DI 3 - BIM 3-7/11
  • Skevis

Mensen började så smått igår och idag är det mer men den beter sig som en bil som hackar.
    Förra månaden var det rosa flytn. i 2dagar och sedan fullt ös, denna månaden är den liksom trögstartad.
    Läste i ett annat forum att om man har rilkig mens är det ett tecken på att man faktiskt haft ÄL, så det känns ju bra mitt i allt helvete!

Pratade med IVF-kliniken i morse och dom ville att jag tar ett G-test i morgon och sedan ska jag ringa dom.
    Får nog diskutera med läkaren.
    Progesteronprovet jag tog 7dgr efter ins var 22 så det var ju perfekt, Tabletterna och kroppen verkar göra sitt jobb.
    Gissningen är ökad pergotime till 1tab dag 5-9 eller likt som vi redan haft.

Allting fungerar, det är bara inte ett Guldägg som kommit änRynkar på näsan

regnbågsbaby: Stimulerar ni ngt? Har ni kollat hormon-nivåer?

Väntar på läkarsamtal
Svar på tråden Rengbågsförsök?