• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • LiveYourDreams

Werty: tack för svar :) ska maila dem imorgon, gissar att jag får mer koll efter det. Kan tänka mig att tiden masar sig fram. När är td?

• LiveYourDreams

Har nu fått svar från min klinik, skall på vul på fredag på sprutdag 6 :) skall även börja ta äggenfårintelossna sprutan denna dag. Den sprutan skall tydligen tas på morgonen :) nu är enda problemet att triangeln inte kan se vår betalning!? Som vi gjorde för iaf 2 veckor sedan...

• AnnaTr
    Skevis skrev 2012-11-08 16:20:20 följande:

Fick samtal från kliniken och det blir en hel tablett Pergotime istället för en halv CD 5-9.
    VUL nästa fredag 16/11 och trolig Insemination 19-23/11 någon gång.

Detta bli sista inseminationsförsöket innan vi går över till IVF
    Mensvärk är så underbart när man fått negativt test ännu en gång!!

Vad ska Pergotime göra för dig? 
  • AnnaTr

En allmän fråga. Vi ska till Gårda, Kvinnokliniken om en vecka. Någon som är från Göteborg eller som vet vilken hållplats man bäst går av på då med spårvagnen? Vi ska dit och göra vul för att se hur det ser ut. NÅgon som varit där? Tacksam för svar... :) 

• MinMio
    AnnaTr skrev 2012-11-11 19:38:39 följande:
    En allmän fråga. Vi ska till Gårda, Kvinnokliniken om en vecka. Någon som är från Göteborg eller som vet vilken hållplats man bäst går av på då med spårvagnen? Vi ska dit och göra vul för att se hur det ser ut. NÅgon som varit där? Tacksam för svar... :) 

Jag har inte varit på KK men på ett snnat ärende i samma byggnad. Man går lättast av på Svingeln om jag inte minns fel. Hade kontakt med de för 1,5 årsedan för att vi ville göra äggledarspolning inför DI i Danmark, men utan remiss kostade det 3000kr. Annats har hag bars hört positivt om självs kliniken oså. Att de har bra bemötande mot samkönade par osv. Men ni ska bara göra rutinkontroll eller? Lycka till iaf :)
  • Lyckan 382

Lycka till Regnbågsbaby! Är det alltså så det ska vara? Att ägget inte ska ha hunnit släppt? Jag tänkte att det inte gör något så länge det fortfarande "lever"... Det här med tajming är något jag oroar mig mycket över.

• regnbågsbaby

Lyckan 382 Nej det har ingen betydelse egentligen så länge ägget lever. Det fick vi veta av chefsbarnmorskan som tog emot oss idag. :)

• Infiniity

Regnbågsbaby - ååååh va roligt då inseminerades vi på samma dag :) jag ligger i denna stund med benen i högläge och hoppas på att dom små ska hitta rätt :D lycka till :)

• LiveYourDreams

Håller tummarna för er regnbagsbaby och infinity! :D

Svar på tråden Rengbågsförsök?