• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • werty
    Skevis skrev 2012-10-30 21:14:56 följande:
    Hoppas att nya dosen räckte så det blir bra resultat Ska skicka positiva vibbar på torsdag i massor
    DI försök nr 3 - BIM 3-6/11

Tack, vad gulliga ni är! Vi håller våra tummar för er med, testdag snart va? :)
  • LiveYourDreams

Werty: spännande! Håller tummarna :) vi ska spruta puregon 150 ie. Vad sprutar ni?

• werty
    LiveYourDreams skrev 2012-10-31 10:42:36 följande:
    Werty: spännande! Håller tummarna :) vi ska spruta puregon 150 ie. Vad sprutar ni?

Vi sprutar Menopur, undra vad skillnaden är?
  • LiveYourDreams

Ingen aning. Vet inte hur de bestämmer vad man ska ha heller.. Vilken cd är ni på? Håller tummarna!

• werty

Vi är på cd 11, sprutdag 9. Vi kör också på 150 ie denna gång, dock Menopur som sagt. Om allt ser bra ut vid VUL imorgon blir det sannolikt ÄP på lördag!

• LiveYourDreams

Werty: bara så spännande detta! Använder ni er av triangelns mall när ni skickar resultatet från vulen då? Är det sekreteraren man mailar eller kåre? Har ni fått veta något om insättning? Till mig skrev kåre igår att de helst bara sätter in ett embryo eftersom jag är ung o de vill försöka odla det iaf tre dagar.. Undrar om kliniken ringer varje dag o berättar hur det går oså.. Spännade!

• Infiniity

Nu kom den där dumma mensen :( för tidigt oxå.. släckte allt av det sista hoppet :/

Ny ÄL 13/11 och BIM 27/11

Lycka till alla andra som fortfarande väntar :)

• werty
    LiveYourDreams skrev 2012-10-31 18:32:10 följande:
    Werty: bara så spännande detta! Använder ni er av triangelns mall när ni skickar resultatet från vulen då? Är det sekreteraren man mailar eller kåre? Har ni fått veta något om insättning? Till mig skrev kåre igår att de helst bara sätter in ett embryo eftersom jag är ung o de vill försöka odla det iaf tre dagar.. Undrar om kliniken ringer varje dag o berättar hur det går oså.. Spännade!

Vi använder triangelns mall och skickar den till sekreterarna, sen brukar de eller Kåre komma tillbaka med instruktioner. Som det verkar efter dagens VUL blir det plock på söndag och insättning på tis eftermiddag. Vi hade 9 ägg som borde bli tillräckligt stora för plock och ett antal mindre. Känns hemskt bra att vi åtminstone kommit längre än sist!! :)
  • werty
    Infiniity skrev 2012-11-01 15:45:10 följande:
    Nu kom den där dumma mensen :( för tidigt oxå.. släckte allt av det sista hoppet :/ Ny ÄL 13/11 och BIM 27/11 Lycka till alla andra som fortfarande väntar :)

:( Var det första inseminationen?
Svar på tråden Rengbågsförsök?