• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Infiniity
    werty skrev 2012-11-01 17:44:11 följande:

:( Var det första inseminationen?
    Aa så än så länge är jag ju inte utledd på det :) Bara o börja om
  • LiveYourDreams

Werty: åh så spänande!! Vad glad ja blir :)

• Skevis
    Infiniity skrev 2012-11-01 15:45:10 följande:
    Nu kom den där dumma mensen :( för tidigt oxå.. släckte allt av det sista hoppet :/

Ny ÄL 13/11 och BIM 27/11

Lycka till alla andra som fortfarande väntar :)

Typiskt!! Så du bara lämnar mig i sticket nu Tungan ute

Nya tag... snart är det eran tur {#emotions_dlg.flower}
    DI försök nr 3 - BIM 3-6/11
  • Skevis
    werty skrev 2012-11-01 17:43:09 följande:

Vi använder triangelns mall och skickar den till sekreterarna, sen brukar de eller Kåre komma tillbaka med instruktioner. Som det verkar efter dagens VUL blir det plock på söndag och insättning på tis eftermiddag. Vi hade 9 ägg som borde bli tillräckligt stora för plock och ett antal mindre. Känns hemskt bra att vi åtminstone kommit längre än sist!! :)

Tjohoo vad bra, nu hoppas vi på att allt går bra på söndag och att guldägget finns på tisdag Solig

Måste fråga;
    Hur känns det att ha så många stora äggblåsor? Blir inte magen väldig spänd och öm?
    Vissa säger ju att "det känns"
  • Skevis

Idag har jag haft rejäla stickningar i livm. mitt på dagen, blodådrorna som jag märkte är väldigt tydliga nu och har ovanligt hög temp. Har legat på 37,5 konstant.
    Vi har pratat om test i morgon, MEN det blir nog måndag då vi inte vet när BIM borde vara.
    Jobbar hela helgen så väntan kommer bli uthärdlig iaf, kommer tanten kan jag fokusera på annat Obestämd

Vi vill ju att du finns.......Hjärta

• werty
    Skevis skrev 2012-11-01 23:02:52 följande:
    Tjohoo vad bra, nu hoppas vi på att allt går bra på söndag och att guldägget finns på tisdag Måste fråga; Hur känns det att ha så många stora äggblåsor? Blir inte magen väldig spänd och öm? Vissa säger ju att "det känns"

God morgon! Jo det känns inte helt som vanligt i magen. Dels känns den svullen efter alla sprutor och sedan känns det när man går och gör vissa rörelser, en smärta typ som vid vanlig ägglossning. Nu åker vi till Danmark och laddar med lite vardagslyx inför imorgon! Om ni inte testat ännu så önskar vi lycka till och håller alla tummar! Vi vill ha bebisar i denna tråd!
  • regnbågsbaby

jaha....då är man tillbaka efter det nedriga missfallet då....känns fortfarande förjävligt att det hände....vågar inte tro att det ska kunna ta sig för oss direkt.... :/ cd 5 idag så det blir VUL på torsdag... 

♥Love och Stoffe ♥
  • LiveYourDreams

Werty: lycka till på äp! Ska bli spännande med en uppdatering :)

• MinMio

Werty: håller massa tummar och önskar er all lycka till i Danmark nu!

• Skevis

Werty: Vi skickar positiva tankar ifrån norr {#emotions_dlg.flower} Lycka till och hoppas allt går toppen!

Svar på tråden Rengbågsförsök?