Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Werty: åh så spänande!! Vad glad ja blir :)
Idag har jag haft rejäla stickningar i livm. mitt på dagen, blodådrorna som jag märkte är väldigt tydliga nu och har ovanligt hög temp. Har legat på 37,5 konstant.
Vi har pratat om test i morgon, MEN det blir nog måndag då vi inte vet när BIM borde vara.
Jobbar hela helgen så väntan kommer bli uthärdlig iaf, kommer tanten kan jag fokusera på annat
Vi vill ju att du finns.......
jaha....då är man tillbaka efter det nedriga missfallet då....känns fortfarande förjävligt att det hände....vågar inte tro att det ska kunna ta sig för oss direkt.... :/ cd 5 idag så det blir VUL på torsdag...
Werty: lycka till på äp! Ska bli spännande med en uppdatering :)
Werty: håller massa tummar och önskar er all lycka till i Danmark nu!
Werty: Vi skickar positiva tankar ifrån norr Lycka till och hoppas allt går toppen!