• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • cloudberry79
    2småunder skrev 2011-12-13 07:05:24 följande:
    Ett annat bekymmer är att hur jag än gör så bränner gröten i grytan på morgonen! Hur fixar man det?
    Tjockbottnad teflonkastrull och träslev att röra om med hela tiden. Eller så gör du som jag och lämnar gröten i ett par minuter=gröt över hela spisen. Nå, det är oftast ätbart ändå
    If you love me - please don't feed me!
  • cloudberry79

Det har kommit MASSIVA mängder snö inatt, så jag måste ta fram snöräven och skotta parkeringen innan jag kan ställa tillbaka bilen där igen... Värsta drömsysslan när man kommer hem efter en lång arbetsdag

If you love me - please don't feed me!
  • Mynta

Fucking foglossning. I vecka 17. Kunde jag inte få slippa skiten några veckor till?!

Ja, jag vet att en del får det tidigare än så. Men jag tycker det är jobbigt ändå.

• 3tjejer

Öroninfektion och tandvärk. På mig båda två. Aj aj

• Anonym

Att jag har två projektarbete + en massa inlämningsuppgifter som ska in på fredag och jag ska även plugga till ett slut prov som jag har på fredag och jag har en hund och två små barn hemma.

• Anonym

Jag så jävla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, är relativt nygravid och 3-åringen här hemma bara skriker lipar och slåss idag

• Anonym (sjuk)

Mitt största problem för tillfället är både ett problem och en lättnad, låter konstigt. Men var hos dr idag och hon misstänker att jag är bipolär.

• Saralito

Just precis för ögonblicket: Att jag är hungrig, men inte har något hemma som jag är sugen på. I allmänhet: Att dottern har tandsprickning från helvetet som aldrig verkar ta slut. Stackars, stackars liten.

• Anonym (Ananas)

Att det snart har gått ett och ett halvt dygn sedan hinnsvepningen och barnet vill fortfarande inte ut! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR!

Jag lider verkligen av min graviditet. Graviditeten har gjort mig SÅ sjuk, jag skulle bli dödligt tacksam om jag bara fick sova EN timme....men icke, det känns som jag är dömd till döden, JAG SKA FAN ALDRIG MER HA BARN, jag h a t a r  det här, jag klarar inte det här ....*gråter*

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?