Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
att jag fick låna till en fin cykel av mams bara för att upptäcka när jag kommer hem att den e skit
Att mina levervärden stiger igen och jag har troligtvis fått myosit också. Tydligen är hela kroppen inflammerad dessutom inte konstigt jag har mått skit. Bekymrar mig även gör min älskade vovve, hon börjar bli gammal Ja sen gick bilen sönder och jag är ganska pank.
Att vi inte kan få barn.
Känner igen mig i det där, dock så var det en kvinnlig motsvarighet och lite annorlunda?!
Att jag saknar min sambo som är i sin hemstad!
Att det är så jävla kallt ute! Känns som höstvindar...*deppar*
Min instabila blåsa som bara blivit mer instabil efter förlossningen. Gissa hur kul det är att kissa ner sig på stormarknaden bara för att man fick en jättenysattack? Med två barn man måste ta hand om dessutom.
Att jag just avslutat en relation men ändå saknar personen. Och jag skriker på mina barn för ofta.
2 jobb + 1 projekt
familj, sommarstuga, båt och resor
Tiden räcker inte riktigt till
Min bröstcancer som skall opereras på fredag.
Ovanpå det funderingar kring om det är möjligt att
bli godkänd som adoptivförälder eftersom läkaren sagt att prognosen att jag överlever är jättegod.
I huvudet finns också en man jag vill ta närmre kontakt med och träffa. Det känns som om det får bli längre fram.
mitt största bekymmer e: mitt kylskåp drog sista sucken i tisdags
jag ska in i den jävliga röntgenlådan igen, har världens klaustrofobi och ska operera handen 5dagar senare