• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (.... 2)

Att jag och sambon har bråkat. Vi får se hur länge vårt förhållande pallar trycket. Jag tror inte han vill mer. Ett redigt jävla bekymmer, eftersom att jag är kär i honom.

• Anonym (hm 2)

att det verkar som om det vore nått fel på mej då dom flesta jag möter tycker jag e såå jäkla trevlig och snäll, men jag e still aloneGråter

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (hm 2) skrev 2014-04-13 23:54:28 följande:
    att det verkar som om det vore nått fel på mej då dom flesta jag möter tycker jag e såå jäkla trevlig och snäll, men jag e still aloneGråter
    Ähhh ryck upp dig!{#emotions_dlg.flower}
    Fan hela världen svämmar ju av singlar!Glad

Kram på dig.
  • HäckHäxan

Att jag har ont och inte kan använda min kropp som jag vill och därmed inte få gjort ett skit av det jag vill!

• Anonym (Ghaaa!)

Att det är jobbigt att vara förälder!

• Anonym (Mamma 2)

Att min fyraåring blivit förstoppad och microlax hjälpte inte. 

• Anonym (hm 2)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-14 12:03:55 följande:
    Ähhh ryck upp dig!{#emotions_dlg.flower}
    Fan hela världen svämmar ju av singlar!Glad

Kram på dig.
    konstigt inte har jag sett dom inte och jag är inte killars först val då jag varken är blond smal eller modell
  • Anonym (X - X)

Det största bekymret jag har är att jag har influensa och är inne på dag 13 med feber. jag börjar bli skitless på det här nu.
    Och att det skulle komma hantverkare någon gång mellan 8-17 men de dök aldrig upp. Demon halv sju slänger de ner en lapp i brevlådan att d bokat en ny tid nästa vecka. Någon gång mellan 8-17. Så fan heller att jag tar semester för att idioterna aldrig masade sig hit. DemonDemonDemonDemonDemon

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?