• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (male)
    Anonym (hm 2) skrev 2015-04-30 16:24:59 följande:

att jag troligen inte kommer få det barn jag saknar så(MF 2011) och att jag hatar att vara ensam

Har nog samma problem..
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2015-04-30 20:44:07 följande:
    Har nog samma problem..
    ojdå låter ej kul. idag har det varit regn hela dagen så det blev valborgsbrasa från bilen,. men som sagt, man blir avis när andra verkar så lyckliga i "svenssonlivet!
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2015-04-30 20:44:07 följande:
    Har nog samma problem..
    ojdå låter ej kul. idag har det varit regn hela dagen så det blev valborgsbrasa från bilen,. men som sagt, man blir avis när andra verkar så lyckliga i "svenssonlivet!
  • Vilda Tiger

Mitt största problem idag är att mitt blodsocker gått bananas och jag har fått ligga på med att testa det sådär en 25 gånger under dagen. Jag blir väldigt trött av detta jojoåkande.

• Anonym (male)
    Anonym (hm 2) skrev 2015-04-30 23:00:01 följande:

Här blev det valborgsbrasa hemifran soffan, fick höra fyrverkerierna och se dom olika brasorna på Facebook.
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2015-05-01 00:53:14 följande:
    Här blev det valborgsbrasa hemifran soffan, fick höra fyrverkerierna och se dom olika brasorna på Facebook.
    idag åkte vi till vansbro, sedan malung och hagfors sedan hemåt! hemma runt 22 i ösregn
  • Anonym (Ilandsproblem)

Tänka sig, sa skådespelaren.

- jag är kär igen!

-i vem då?

- Det stod inte i löpsedeln!

• Anonym (leo)

Mitt största problem idag.
    Fått lite oväntade pluring på kontot... Ex,et betalade rutan på bilen som hon kastade en sten igenom. De var faktiskt helt otippat

• Duckan

Jag är på ett uruselt humör sedan igår. Mest beror det på jobbet, men jag är nog lite irro på annat också. Morr.

• m0desty

Går bara och väntar på att förlossningen ska sätta igång. Jag har redan betat av två långa att-göra-listor och börjar få riktigt tråkigt. Dessutom är jag trött jämt och sover dåligt.

Nu har jag läst allting på FL också. Till och med trådar om var hundar får kissa och inte. Boooring...!

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?