Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
att vår förening om ett år ska avsluta samarbetet med com hem och jag redan nu oroar mej vad fan jag ska välja istället ang bredband och tele! jag gillar ej telia och stadsnätet verkar knas
Att jag vaknade upp med ett sjuhelvetes nageltrång på tummen. Det bultar och värker så jag håller på att bli galen. Skulle behöva gå till vårdcentralen i morgon men det är omöjligt då jag har en jävla massa viktiga möten inbokade hela dagen. Istället har jag tagit en ipren och två alvedon och själv försökt vika ut nageln med en tång.
Att vi snart måste flytta...
Saknaden av manlig närvaro
Dessutom var tanken att jag idag skulle sluta röka, men har redan rökt 3 cigaretter och jag fattar inte hur jag ska hitta styrkan att stå emot det förbannade jävla galna suget efter dessa äckliga cigaretter som både gör
Mig fattig, ger mig dödsångest och som jag skäms som fan av att nyttja. Även fast min femåring ber att jag ska sluta för att han inte vill att jag ska dö, med sorgsna ögon så kan jag inte låta bli. Helt obegripligt att denna galna vansinniga, livsfarliga drog fortfarande får säljas lagligt. Det är ju helt sjukt. Börja aldrig aldrig röka.
Fast det riktiga bekymret är att jag måste handla dammsugarpåsar.
Min alkis-kompis ringde och talade om att han älskar mig och har gjort det i många, många år....
Att jag helt verkar ha fått slut på pluggmotivation och troligen kommer kugga på tentan jag har om några dagar. Har inte kunnat lära mig ett piss de senaste dagarna.
Tur att man har fler chanser.