• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Aniiee
    Anonym (Ilandsproblem) skrev 2015-04-29 14:25:18 följande:

Jag kan tänka mig att de med livsviktiga problem inte skyltar med det i den här tråden, det passar inte in utan man ska ha problem med att få bort katthår från den fina svarta kjolen som sitter för tajt hellre än att sörja sin avlidne nära anhöriga. Hellre klaga över en finne än över en livsfarlig kronisk sjukdom etc.

Vaddå, tycker du att det klagas för lite "riktiga" saker? Ok, då! Allow me:

Jag har idag väldigt ont alldeles under skulderbladet, i vänster fotled och höger hands långfinger-lillfinger pga mitt sarkom. Jag ser även lite suddigt pga den nya medicinen de satt mig på, och jag är konstant illamående nu och har noll aptit, så jag har inte ätit något sedan igår, då jag åt en kycklingklubba och lite ris. Jag ska dock försöka äta en pannbiff senare. Lätt på det att pollensäsongen börjat så jag är konstant trött av pollen och/eller antihistaminer. Det verkar även som att familjen börjar gå ned för räkning i allergier eller förkylningar, och om de blir sjuka på riktigt blir det att vara ensam helt ett par dagar så de inte smittar mig, och det är inte så kul.

Intressant va?

Annars är mitt största problem idag att min svarta penna har slut på bläck och jag måste ta mig till centrum för att köpa en ny.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • BandAnna

Jag kan tänka mig att de med livsviktiga problem inte skyltar med det i den här tråden, det passar inte in utan man ska ha problem med att få bort katthår från den fina svarta kjolen som sitter för tajt hellre än att sörja sin avlidne nära anhöriga. Hellre klaga över en finne än över en livsfarlig kronisk sjukdom etc.

Uhm ja? tanken med den här tråden har nog aldrig varit att man ska ventilera de livsviktiga problemen som man har utan snarare med en humoristisk underton klaga på sina små i-landsbekymmer. En lättsam och underhållande tråd helt enkelt.

• Anonym (TS)

Mitt största problem idag är att någon har en negativ ton om min trådstart
  • Duckan

Känner mig fortsatt irro dag. På kollegor som inte kan meddela att de inte har för avsikt att komma in alls. Det är bra för mig i växeln att veta det.

• Aniiee

Idag är mitt största problem att jag inte hittar några strumpor..... JAg tänker anklaga ett par hundar för strump-nappning.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Anonym (#försällan)

Idag är mitt största problem att vi hade sex igårkväll.

Ja, nu är ju inte det något problem i sig, det är tvärtom väldigt trevligt!

Problemet är snarare att iom att vi hade sex igår så vet jag att det inte kommer att bli sex på ett bra tag igen, eftersom frekvensen det senaste året har legat på ungefär 1 gg/varannan månad  Rynkar på näsan

• Anonym (hm 2)

att jag troligen inte kommer få det barn jag saknar så(MF 2011) och att jag hatar att vara ensam

• Anonym (leo)

Mitt absolut största bekymmer idag är.. vad ska vi äta för mat idag. Frågar jag barnen så får jag svaret. Vet inte.. Denna rätt som heter vet inte har jag letat efter i alla affärer och aldrig lyckats finna.

Tack o hej. lingon pastejSkål

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?