Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Jag kan tänka mig att de med livsviktiga problem inte skyltar med det i den här tråden, det passar inte in utan man ska ha problem med att få bort katthår från den fina svarta kjolen som sitter för tajt hellre än att sörja sin avlidne nära anhöriga. Hellre klaga över en finne än över en livsfarlig kronisk sjukdom etc.
Jag är trött och grinig.
Jag kan tänka mig att de med livsviktiga problem inte skyltar med det i den här tråden, det passar inte in utan man ska ha problem med att få bort katthår från den fina svarta kjolen som sitter för tajt hellre än att sörja sin avlidne nära anhöriga. Hellre klaga över en finne än över en livsfarlig kronisk sjukdom etc.
Uhm ja? tanken med den här tråden har nog aldrig varit att man ska ventilera de livsviktiga problemen som man har utan snarare med en humoristisk underton klaga på sina små i-landsbekymmer. En lättsam och underhållande tråd helt enkelt.
Känner mig fortsatt irro dag. På kollegor som inte kan meddela att de inte har för avsikt att komma in alls. Det är bra för mig i växeln att veta det.
Mitt största problem är att det inte regnar som det var lovat. Gödslade gräsmattan.
Idag är mitt största problem att jag inte hittar några strumpor..... JAg tänker anklaga ett par hundar för strump-nappning.
Idag är mitt största problem att vi hade sex igårkväll.
Ja, nu är ju inte det något problem i sig, det är tvärtom väldigt trevligt!
Problemet är snarare att iom att vi hade sex igår så vet jag att det inte kommer att bli sex på ett bra tag igen, eftersom frekvensen det senaste året har legat på ungefär 1 gg/varannan månad
att jag troligen inte kommer få det barn jag saknar så(MF 2011) och att jag hatar att vara ensam
Mitt absolut största bekymmer idag är.. vad ska vi äta för mat idag. Frågar jag barnen så får jag svaret. Vet inte.. Denna rätt som heter vet inte har jag letat efter i alla affärer och aldrig lyckats finna.
Tack o hej. lingon pastej