Inlägg från: Anonym (hm 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm 2)

Vad är ditt största bekymmer idag?

att trots jag har mitt spelkort i säkert förvar i plånboken, blir det registrerat kenospel på det och jag får vinstogram av svenska spel! men jag har ju ej spelat???

• Anonym (hm 2)

att jag e utan spelkort i över en vecka och jag tävlar i tips-sm=(

• Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2014-02-24 23:21:10 följande:
    Att verkligen tycka om en speciell person och inte få det gensvar man trodde
    ack det där känner jag igen(kvinna är jag)
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (sara) skrev 2014-02-25 00:39:03 följande:
    Min svåger körde full med sin dotter. Försökte stoppa de men han fick tag på nykel jäveln å stack. Så fruktansvärt arg min sambos föräldrar ser inget problem i de å ingen verkar bry sig
    Demonjävla idiot! fyyyy
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2014-02-26 00:08:57 följande:
    Tyvärr så tynar alla trevliga härliga känslor bort, precis när allting nyss kändes så lätt och plötsligt så känns allt jobbigt och tungt  Gråter
    mmmm känner sådär jag med, mest nu när jag tyckte att , jjaaaa killen jag trånat efter e min, bara för att upptäcka att allt var som förut, jag skulle blivit KKvän igen och det värsta e ju att jag älskar ju hanGråter
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2014-02-26 17:45:42 följande:
    Jag definieras nog bara som vän nu tror jag, vet inte riktigt? Skrikandes GråterDemon
    ahh så där känner jag precisSkrikandesDemonGråter
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2014-02-27 19:14:03 följande:
    Får väl känna Solig  att man inte är ensam om att känna så då..
    Skrattandesjälv är jag i lyckorus iaf just nu! jag spelade eldsjälsbingo med bingolotto och vann, massor=)
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2014-03-01 14:53:35 följande:
    Grattis! Hoppas jag också får tur i spel då, eftersom jag bara har otur i kärlek.
    suck jag har ofta otur mer än jag har turSkrikandes
  • Anonym (hm 2)
    arne bajskorv skrev 2014-03-02 00:31:59 följande:
    att det är måndag imorn
    vi kan väl ta söndan förstTungan ute
  • Anonym (hm 2)

att åren går och jag fortfarande inte får den familj jag saknar så hett pga att jag tydligen inte duger som tjejmaterial utan bara KKGråter

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?