Inlägg från: Anonym (hm 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm 2)

Vad är ditt största bekymmer idag?

Anonym (male) skrev 2014-03-10 00:20:30 följande:
    Samma sak här, duger tydligen bara som vän.
    suck man blir deppadRynkar på näsan
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2014-03-11 21:47:09 följande:
    Undrar hur länge man ska tro på det? Livet är inte oändligt...
    håller med, har väntat i 22år nu
    största bekymret just nu e att mensen är sen 5dagar, vad jag vet ej pga grav
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (välj) skrev 2014-03-13 20:49:24 följande:
    Just nu är det nog att jag längtar efter någon som förmodligen inte längtar lika mycket efter mig.
    Fjortis kan man tydligen vara hela livet.
    Ja, jag vet. Slöseri med energi och det obligatoriska "He's just not that into you" Gråter
    ack, känner för väl igen det där, trots jag ej e sk fjortis längreGråter
  • Anonym (hm 2)

att tiden rinner iväg för mej och jag vill bära ett foster igen=(

• Anonym (hm 2)
    Anonym (oros) skrev 2014-04-01 00:05:05 följande:
    Det är att det ska vara nått fel på min lille i magen i morgon kl12 på RUL.. kommer nog inte få sova så mye i natt. Hoppas allt är bra.
    håller tummarna{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (oros) skrev 2014-04-01 00:05:05 följande:
    Det är att det ska vara nått fel på min lille i magen i morgon kl12 på RUL.. kommer nog inte få sova så mye i natt. Hoppas allt är bra.
    hur har det gått?
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (d) skrev 2014-04-07 20:41:42 följande:
    Att jag är så satans deprimerad! Vet inte hur jag ska ta mig ur skiten. :(
    e i samma sitsGråter
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (Aj) skrev 2014-04-10 07:25:37 följande:
    Fortfarande tuggandet men idag ska jag till tandis!
    vad hade hänt{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (Aj) skrev 2014-04-11 08:05:29 följande:
    Det blir en krona på den tanden, någon gammal fyllning som gått sönder puls ny spricka i tanden:/ men nu när han fixat och donat gör det inte lika ont men tugga kan jag ej... Har gått ner tre kg på min soppdiet jag tvingats till. Iaf något.
    oj trist, det finns ju roligare saker att lägga pengar på, men tur att dom finns!
  • Anonym (hm 2)

att vår förening om ett år ska avsluta samarbetet med com hem och jag redan nu oroar mej vad fan jag ska välja istället ang bredband och tele! jag gillar ej telia och stadsnätet verkar knas

• Anonym (hm 2)

att det verkar som om det vore nått fel på mej då dom flesta jag möter tycker jag e såå jäkla trevlig och snäll, men jag e still aloneGråter

• Anonym (hm 2)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-14 12:03:55 följande:
    Ähhh ryck upp dig!{#emotions_dlg.flower}
    Fan hela världen svämmar ju av singlar!Glad

Kram på dig.
    konstigt inte har jag sett dom inte och jag är inte killars först val då jag varken är blond smal eller modell
  • Anonym (hm 2)

har fått plötsligt en megaacne i nacken dock ej öm men irriterande stor som en femkrona och jag fattar ej varför!

• Anonym (hm 2)

att jag troligen inte kommer få det barn jag saknar så(MF 2011) och att jag hatar att vara ensam

• Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2015-04-30 20:44:07 följande:
    Har nog samma problem..
    ojdå låter ej kul. idag har det varit regn hela dagen så det blev valborgsbrasa från bilen,. men som sagt, man blir avis när andra verkar så lyckliga i "svenssonlivet!
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2015-04-30 20:44:07 följande:
    Har nog samma problem..
    ojdå låter ej kul. idag har det varit regn hela dagen så det blev valborgsbrasa från bilen,. men som sagt, man blir avis när andra verkar så lyckliga i "svenssonlivet!
  • Anonym (hm 2)
    Anonym (male) skrev 2015-05-01 00:53:14 följande:
    Här blev det valborgsbrasa hemifran soffan, fick höra fyrverkerierna och se dom olika brasorna på Facebook.
    idag åkte vi till vansbro, sedan malung och hagfors sedan hemåt! hemma runt 22 i ösregn
  • Anonym (hm 2)

att min mens är 53dagar sen och jag ej är gravid och vad jag vet ej stressad

• Anonym (hm 2)

att jag fick låna till en fin cykel av mams bara för att upptäcka när jag kommer hem att den e skitGråter

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?