• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • HannaS86

Att jag har så jäkla mycket att göra.. Mastodonttenta (den enda tentan på terminen)i socialrätt, familjerätt och miljörätt (allt i samma) om en vecka, måste träna in ny koreografi eftersom jag ska instruera den nya releasen på måndag och så ska jag döma i en sport i helgen..

• tackförfisken

Sambon bortrest igen...tills på lördag. Tar hela lasset med lämna, hämta, mat, aktiviteter, läxor själv just nu. Tre små!
    Alla ni ensamstående/ enastående föräldrar .... Ni är så fantastiska och har all min beundran. Vilket jobb ni gör!
    Ska krama lilla mamma sedan och tacka för allt hon fixat för oss barn!

• Anonym

att jag är sjuk men ändå får styra familjen och fixa med tvätt, lite disk och städ när mannen tar hand om barnen..... Jag gör ju ALLT i vanliga fall... Jag kan fan gå och bajsa och ta hand om tre barn. Är jag hemma så säger han... nu ska jag gå på toa... kom och passa barnen... suckfuck!

• Anonym (Ensam i jul)

Att jag inte kan sova pga min medicin..Får hålla mig uppe inatt igen.:) Att jag får fira min första jul utan mor och far, familjen. Vet inte hur? eller vart jag ska vara? Känner mig ensam...

• Ellikapellika

Att jag är inne på vecka tre med blödningar under graviditeten och jag är inte ens halvvägs än. Det tär psykiskt :(
    Lägg till onda sammandragningar på det och en djävulsk foglossning.

• Lilaa
    Anonym (!!!) skrev 2011-12-14 17:34:53 följande:
    Att jag sa Ja när jag borde sagt NEJ till svärfar.

Han vill att jag ska åka till IKEA, galning vet han inte hur svårt det är att handla där med dom problem som jag har.
     (Rörelseapparaten och ångest) . Bara för att han var där idag och inte kunde välja påslakan till barnbarnet.  Vi har inte IKEA i min stad heller så det skulle innebära en resa på 7mil.

Måste ringa upp han och säga att det inte kommer gå, jag får handla på jysk. 
    du kan ju besttälla på ikea från nätet
  • Mynta

Ska skriva en lååång vetenskaplig text, samt två galet omfattande inlämningsuppgifter. Vansinnigt omfattande för att vara en 7,5-poängare på a-nivå. Bye bye jullov!!

• Anonym (bortgjord.)

Min sambo förde en väldigt lång dialog igår om hur dålig jag var. Han kanske har rätt i det han säger. Jag är väl så kass som han menade på.
    Men sen 5 min senare kramade han om mig och sa att han inte menade att låta så elak.. Nehe, men det kunde han ha tänkt på innan han öpnnade käften.
    Det är mitt bekymmer både igår och idag.  

• Anonym (trött)
    Anonym (bortgjord.) skrev 2011-12-15 09:20:04 följande:
    Min sambo förde en väldigt lång dialog igår om hur dålig jag var. Han kanske har rätt i det han säger. Jag är väl så kass som han menade på.
    Men sen 5 min senare kramade han om mig och sa att han inte menade att låta så elak.. Nehe, men det kunde han ha tänkt på innan han öpnnade käften.
    Det är mitt bekymmer både igår och idag.  
    Hoppas han kan skilja på sak och person om det är något annat som bekymrar honom...beklagar att han behandlade dig illa  
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?