Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag kommit in på utbildningen jag sökt och valt att tacka nej. Alla kommer bli så besvikna på mig.
Att jag håller på att få en finne som gör så in i helvete ont precis där glasögonen sitter på näsan. Aj aj!
At BM inte kan avgöra om bebisen ligger med huvud/rumpa ner eller i tvärläge nu i v 36 känns som en littet bekymmer idag, faktiskt. O mitt sjukt låga blodtryck som ställer till det :/
Att dottern har fått jobbig eksem över hela kroppen och salvan jag har inte hjälper så nu måste jag till barnläkaren idag för att se om vi kan få något nytt om dom kommer på något *suck*
Att jag ska jobba inatt, imorgon natt, sen ledig en innan jag jobbar en natt till på måndag! Jag som är ovan med nattjobb och inte alls känner för det!
Så skönt med världsliga problem! Lider med vissa av er här inne =/ Annars är mitt största problem att jag inte har fast jobb och måste ta åt mej dom pass som erbjuds...
Att jag har så sjukt ont i ryggen.
Att jag bara får till amningen med anmningsnapp, annars funkar det inte. Suck.
Att dottern är magsjuk
att jag inte hittar energin för att städa allt här hemma. tur de inte är värre än så iaf
Att jag slarvat med maten i flera dagar nu och inte fortsatt att gå ner i vikt som jag vill..