Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att våra grannar längre bort kom förbi med en blomma och gärna ville ha lite kaffe. Urtrevligt! Om inte hemmet just idag sett ut som om helvetets djävlar släppts lös. Grämer mig så nu vad de ska tro om oss :)
Glömde mitt bekymmer för dagen.
Min kropp har gett upp och jag behöver min medicin. Jag ligger i sängen och medicinen finns nere i köket.
Vem ska jag ringa för att få hjälp är frågan och bekymret.
hur jag ska orka stor städa imorn när jag är trött 24/7, plus måste det bakas
Jag kommer inte att kunna sova eftersom jag för en stund sedan fick veta att jag kommer att få en julklapp av en vän. Något som är så stort att det eventuellt inte går in i bilen. Något jag väldigt gärna vill ha och har pratat om länge. Det ska just nu finnas på DHL. Det värsta är att jag inte kommer att få det förrän till trettonhelgen eftersom vi inte kommer att ses förrän då.
Jag blir galen av att försöka lista ut vad det är......
Killen jag dejtar har äntligen hört av sig, bara för att han vela säga att han har klamydia, vårdcentralen imorgon! Suck!
Anonym (aj)
Aj inte roligt!
Jag ska upp om 2 timmar och jobba och kommer antagligen inte ens sova.
Mitt största bekymmer som överskuggar det mesta nu är att jag saknar livsglädjen och ja inte känner så mycket alls, har inga julkänslor och jag saknar mig själv. Bär på en sorg men vet inte hur jag ska få ut den.. Jag undrar vad det ska bli av mig, men jag tror nånstans att ja kommer komma tillbaka. Om ett tag, om ett år kanske. Jag gör alltid det och blir lika förvånad varje gång, men nånstans där inne är jag. Och jag hoppas hoppas jag kommer komma tillbaka. En mer lättsam version av mig själv, med mindre sorg och humor, det som är jag. Som känner kärlek och glädje.