• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (A)
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-21 15:38:10 följande:
    Det är så jäkla irriterande när man vill vara med i blivande mammatrådar och man skriver och skriver, men blir helt bortnonchalerad trots att man visar så mycket intresse. Vill ju så gärna bolla tankar med någon som är i samma sits som en själv.... blir ledsen =( det är som att det är tre-fyra stycken i varje sådan tråd och alla har fullt upp med varandra! får inte syl i vädret....

När är du beräknad?
    Är lika chockad varje gång du skriver att du inte fått än.
  • Helle333

Pengar. Jag avskyr pengar. Hur klarar sig ensamstående föräldralediga? Vi får ju knappt ihop ekonomin med en föräldraledig och en heltidjobbande (med skitlön)

• Anonym (Ananas)
    Anonym (A) skrev 2011-12-21 17:27:04 följande:
    När är du beräknad?
    Är lika chockad varje gång du skriver att du inte fått än.
    23 december så det är ett  litet tag kvar =P Men ändå! jag  sitter och räknar timmar på fingrarna känns det som
    haha, jag har gjort hinnsvepning. Men det hjälpte inte, inte ett dugg!
    tack för svar...
  • cloudberry79

Att jag ännu inte fått tummen ur och slagit in julklapparna som ligger längst inne i makens garderob och att sonen ännu inte är i säng (visserligen ska han inte till förskolan imorgon, han har jullov, men han ska med mig på jobbet en sväng vid niotiden).

If you love me - please don't feed me!
  • Anonym (A)
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-21 19:00:23 följande:
    23 december så det är ett  litet tag kvar =P Men ändå! jag  sitter och räknar timmar på fingrarna känns det som
    haha, jag har gjort hinnsvepning. Men det hjälpte inte, inte ett dugg!
    tack för svar...

Är själv beräknad 22 januari så har lite mer tid kvar än dig...
    Men fick dottern 17 dagar för tidigt så tror och hoppas på att det blir så denna gången med.
    Önskar dig all lycka till och håller tummarna för att bebisen snart kommer!
    Styrkekram.
  • Anonym (Ananas)
    Anonym (A) skrev 2011-12-21 20:06:45 följande:
    Är själv beräknad 22 januari så har lite mer tid kvar än dig...
    Men fick dottern 17 dagar för tidigt så tror och hoppas på att det blir så denna gången med.
    Önskar dig all lycka till och håller tummarna för att bebisen snart kommer!
    Styrkekram.
    ja, en månad imellan då =)
    Ja, det får vi hoppas, hellre det än att gå över tiden!!
    Tack så mycket och detsamma önskar jag dig!
  • Anonym (ja)

Julen närmar sig, jag har inte bakat, gjort mat, jag har inte tagit upp julgranen, pyntat, städat eller diskat.
    Jag har inte orkat och nu har jag ångest att jag är en sån värdelös orkeslös människa!

• Sommarlöv

Att precis när vi anlänt till mina bästa väns födelsedagskalas så fick vi åka hem igen. Lillkillen sa: Oj, kisset kommer snabbt.....det var inte kiss! Hoppas, hoppas att vi slipper vara magsjuka någon i familjen på julafton, för det skulle verkligen suga. Dessutom är tanken att vi ska fira jul på annan ort och jag har redan lagt min mans julklappar där. Vore väldigt tråkigt om vi var fast i Göteborg med magsjuka och min mans julklappar desutom var på annan ort...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?