Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Pengar. Jag avskyr pengar. Hur klarar sig ensamstående föräldralediga? Vi får ju knappt ihop ekonomin med en föräldraledig och en heltidjobbande (med skitlön)
Att det är slut på sömnpiller.
Var är julgransbelysningen?
Att jag ännu inte fått tummen ur och slagit in julklapparna som ligger längst inne i makens garderob och att sonen ännu inte är i säng (visserligen ska han inte till förskolan imorgon, han har jullov, men han ska med mig på jobbet en sväng vid niotiden).
Julen närmar sig, jag har inte bakat, gjort mat, jag har inte tagit upp julgranen, pyntat, städat eller diskat.
Jag har inte orkat och nu har jag ångest att jag är en sån värdelös orkeslös människa!
Att precis när vi anlänt till mina bästa väns födelsedagskalas så fick vi åka hem igen. Lillkillen sa: Oj, kisset kommer snabbt.....det var inte kiss! Hoppas, hoppas att vi slipper vara magsjuka någon i familjen på julafton, för det skulle verkligen suga. Dessutom är tanken att vi ska fira jul på annan ort och jag har redan lagt min mans julklappar där. Vore väldigt tråkigt om vi var fast i Göteborg med magsjuka och min mans julklappar desutom var på annan ort...