• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (Ananas)
    Mrs K skrev 2011-12-19 22:36:42 följande:
    Blir så arg när jag läser om det du varit utsatt för. Men samtidigt så glad att du lyckats bryta dig loss från dessa människor och nu blir älskad som den underbara person du är. Har du tagit dig såhär långt så klarar du resten också. Ett steg i taget. Ta hand om dig och grattis till det kommande barnet.
    Vad fin du är Det är inte ofta jag får ord som stöttar. Tack så mycket!
  • pluppfamiljen

Jag är så trött att jag ej orkar packa upp och ställa min nya sol lampa som ska kvittra och stimulera en soluppgång, Jag orkar inte heller sätta in bra musik på min nya mbil så jag får vakna på ett trevligt sätt med fel ljud. 

äntligen 6 barns mamma <3
  • Anonym (molly)

Att jag saknar killen jag gjort slut med efter 6 år ett halvår efter uppbrottet....

• Jecca

att min bil är död (vill inte starta) och jag ska iväg om en halvtimme

Levina 090910 Bebbe bf 120226
  • Anonym (blä)

En man som är fåordig, sur och har stängt sig som en snäcka medan jag bara vill få ur honom problemet Skrikandes

• Helle333
    eulalian skrev 2011-11-30 11:45:55 följande:
    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 
    Jag har i-landsproblem. För två månader sedan beställde jag en Beatlesslips till min pappa. den har fortfarande inte kommit. Det var hans julklapp. Min sambo (och hans syster) är ALLTID ute i sista minuten så IDAG vill han att jag ska försöka få tag i någon som kan framkalla foton som han ska ge bort i julklapp och jag kan inte få hans jäkla usb-minnen att fungera i min dator. Jag har 9500kr i inkomst den här månaden och räkningarna går på 10500. Någon mer som ser det omöjliga? Det är ju tur att sambon ska betala några av dessa räkningar så jag kommer få höra gnället i flera veckor framöver tills det är dags för nästa batch med räkningar
  • Skruttelito

Jag har fått nackspärr! Jäkligt irriterande och smärtsamt men det är åtminstone övergående.

• Anonym (utanför)

Ställtiden till julfixande tar aldrig slut.   Hatar julen -   har så svårt att sätta upp adventsstakar,   skriva julkort,  skaffa julklappar och allt som hör till....    Och jag  både får gäster och är bortbjuden.

• Anonym (Ananas)

Det är så jäkla irriterande när man vill vara med i blivande mammatrådar och man skriver och skriver, men blir helt bortnonchalerad trots att man visar så mycket intresse. Vill ju så gärna bolla tankar med någon som är i samma sits som en själv.... blir ledsen =( det är som att det är tre-fyra stycken i varje sådan tråd och alla har fullt upp med varandra! får inte syl i vädret....

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?