Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Jag är så trött att jag ej orkar packa upp och ställa min nya sol lampa som ska kvittra och stimulera en soluppgång, Jag orkar inte heller sätta in bra musik på min nya mbil så jag får vakna på ett trevligt sätt med fel ljud.
just nu, att jag inser hur oempatiska människor kan vara
Att jag saknar killen jag gjort slut med efter 6 år ett halvår efter uppbrottet....
att min bil är död (vill inte starta) och jag ska iväg om en halvtimme
En man som är fåordig, sur och har stängt sig som en snäcka medan jag bara vill få ur honom problemet
Jag har fått nackspärr! Jäkligt irriterande och smärtsamt men det är åtminstone övergående.
Ställtiden till julfixande tar aldrig slut. Hatar julen - har så svårt att sätta upp adventsstakar, skriva julkort, skaffa julklappar och allt som hör till.... Och jag både får gäster och är bortbjuden.
Det är så jäkla irriterande när man vill vara med i blivande mammatrådar och man skriver och skriver, men blir helt bortnonchalerad trots att man visar så mycket intresse. Vill ju så gärna bolla tankar med någon som är i samma sits som en själv.... blir ledsen =( det är som att det är tre-fyra stycken i varje sådan tråd och alla har fullt upp med varandra! får inte syl i vädret....