• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • tackförfisken

Och nu saknar jag min katt... Gamla gubbar ska inte vara ute och ränna på nätterna, spec inte på vintern:(

• Anonym (ja)

Jag är orolig för att killen jag träffar har inte hört av sig sen vid tre, orolig att det hänt honom något.

• matilda77

Jag sov noll timmar i natt och såg fram emot sängen.... Precis då jag borstat tänderna, ja Då vaknar dottern med 39 graders feber och är jättepigg och Vill inte sova......hon har inte vaknat på natten sen hon var 6 veckor samt nån gång då hon haft feber så det känns lite typiskt just idag......

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-16 18:13:29 följande:
    Att jag inte kan låta bli att sitta i vissa trådar där folk lägger ut sina gravtester som givetvis alltid är negativa men  i verkligheten syns faktiskt ett streck. Vad tror ni? Jooo gumman jag ser ett. För att några dagar senare får de en blödning, det var nog tidigt missfall.

Jo jo.....stör ihjäl mig men kan inte låta bli.
    Hahaha jag stör mig också på dem :P
  • Anonym
    Anonym (ja) skrev 2011-12-16 23:23:44 följande:
    Jag är orolig för att killen jag träffar har inte hört av sig sen vid tre, orolig att det hänt honom något.
    Eh va? Haha, ursäkta men är det vanligt att man hör av sig flera ggr om dagen? :P
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-17 00:00:33 följande:
    Eh va? Haha, ursäkta men är det vanligt att man hör av sig flera ggr om dagen? :P
    Ha ha....ja jösses
  • Saralito

Att det spöregnar ute, sambon har supit bort mitt papaply och vi ska ta en långpromenad för att hälsa på hans mormor på förmiddagen. Jag kommer att bli genomblöt!

• Anonym (trött)

att jag har mundiarré speciellt när jag har sömnbrist, vilket borde betyda att jag egentligen ska hålla tyst i en vecka till medan dygnet ställs om mer. Jag sårar den jag försöker lappa ihop förhållandet med, men jag är rädd att det ändå är försent. Småbarnsliv är stundvis väldigt tufft, men utan kommunikation är det helt åt pipan. 

• Lindaskrinda

att min sömn är helt fucked up. Utan sömnpiller sover jag inte förräns bortåt 2-3 och med sömnmedicin somnar jag med vaknar 4-5..

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?