Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag har jättetandvärk. Enligt tandläkaren måste vi vänta tills på måndag innan vi gör något (rotfyllning...) för att se om det blir bättre eller värre. Gah!! Jag är hungrig men kan inte äta, knappt prata. Igår kunde jag inte äta pga öroninfekton som som tur var blivit mycket bättre. Men jag är verkligen inte ok med att gå med jätteont i flera dagar och utan mat i två. Minst.
Att hela familjen verkar förkylda. Minstingen på 10 mån sover inte bra om nätterna pga av det och vi föräldrar känner oss helt utslitna. Tur att man vet att det går över.
Yngsta har åkt på ögoninfektion:( som att det behövdes nu.....
Pim73 det kan vara pga av din öroninflamation du har tandvärk, har en kompis som drabbas precis dom symptomen! Å de går över så småningom även om det gör ont så ini he... Krya på dej!!
jag är sugen på en bebis men mannen min vill ej ha fler barn. vi har redan 2 barn men jag vill ha en till, snart innan jag blir för gammal och jag vill inte ha för långt ifrån åldrarna på barnen.
Att en som jag har känt i ca 20 år har mailat mig och berättat att han är kär i mig och har alltid varit. Han är jätte gullig och tycker jätte mycket om honom MEN bara som vän, jobbigt att behöva nobba och jag har inte en aning om vad jag ska svara :(
Att jag blir så förbannat hård i magen av järntabletterna jag måste ta.
att ja åter igen fått hem min dator och den funkar ändå inte som den ska! har ägt den sen i mars/april å den ha vare på lagning till å från maj till nu.