Vad är ditt största bekymmer idag?
Mitt största bekymmer är att jag inte kan komma på något bekymmer att skriva här, var inne redan i går men kom inte på något då heller...så som sagt det är mitt största bekymmer, stackars mig va
Mitt största bekymmer är att jag inte kan komma på något bekymmer att skriva här, var inne redan i går men kom inte på något då heller...så som sagt det är mitt största bekymmer, stackars mig va
Att jag saknar min äldsta dotter så jag håller på att gå sönder, hon flyttade med sin pojkvänn ca 40 mil i från mig för 4 månader sedan, känns konstig efter att ha träffat henne så gott som varje dag i 20 år och nu bara lite då och då :(
Att jag bara har sovit fyra timmar i natt, fattar inte att jag inte kan sova fast att jag får. Är så trött på att aldrig kunna sova ut ordentligt :/
Att tiden gick så fort, träffade min älskling i dag och då går tiden alldeles för fort...sen går tiden alldeles för sakta tills vi kan träffas nästa gång...aldrig är man nöjd
Att en som jag har känt i ca 20 år har mailat mig och berättat att han är kär i mig och har alltid varit. Han är jätte gullig och tycker jätte mycket om honom MEN bara som vän, jobbigt att behöva nobba och jag har inte en aning om vad jag ska svara :(
Att jag inte helt har bestämt vad jag ska bjuda på för mat i morgon :p
Helt ärligt så är det att allt är så jäkla bra just nu, de senaste åren har jag gått igenom fyra tunga dödsfall (både barn och äldre), min son har opererat hjärtat, tre av ungarna har fått diagnoser, skilt mig...nu när allt är perfekt så kan jag inte riktigt slappna av och njuta av det för jag väntar bara på nästa tunga grej som ska ske och det suger hårt att inte kunna passa på att bara ha det bra nu...det behöver ju faktiskt inte hända något mer tragiskt på väldigt länge nu.
Att jag bara har sovit i några timmar i natt och ska i väg och jobba nu
Att jag börjar jobba om fem minuter, barn sjuka så jag måste vara hemma men ingen svarar på jobbet >.<
Att jag verkligen saknar min särbo men vi kan inte träffas förens på lördag, kommer att längta ihjäl mig tills dess :-/
Att jag har haft ont i knän och bara sovit tre timmar i natt och snart i väg för att fira midsommar med ungarna och vill vara en pigg/snäll/rolig mamma så de får bra minnen med sig i från barndomen