Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Jag fyllde 23 år för fyra dagar sedan.
Jag har ingen kontakt med mina föräldrar pga. en barndom full av grava fysiska övergrepp i 15 år innan jag blev fosterhemsplacerad i omgångar och psykiskt sjuk pga. det.
Och jag fick tre tusen kr in på mitt konto ifrån min pappa nu ser jag..........jag vet inte vad jag ska tycka och tänka, han är mångmiljonär, så det är inget som saknas i hans plånbok på något sätt, men själva principen gör mig illamående
Jag saknar min dotter som är placerad, trots att jag vunnit i rätten, och trots att jag vill ha hem henne NU.
Jag saknar min pojkvän..
Det är ju dom två som gör att jag ler när jag vaknar, men ja.. båda är borta just nu.. och jag vet inte hur jag ska göra för att få träffa min pojkvän, dottern träffar jag 1 gång i veckan..
Ingenting för tillfället, men ska jag hitta något..hm, ja att maken förbjudit mig att köpa min fjärde svindyra väska (Mulberry) denna hösten.
Köpte två Louis Vuitton och en Marc Jacobs förra månaden nämligen....
Dottern fick gallstensanfall av hostmedicinen hon fick mot lunginflammation (nej, man slutar inte oroa sig bara för att ungarna fyllt 18!).
Att min visstidsanställning slutar imorgon och jag blir arbetslös igen. Vi klarar oss inte på min stämpling.
Att jag måste hålla mig vaken iaf till 9 innan jag kan gå och lägga mig. Och att jag är törstig men det känns jobbigt att gå till köket. Ska gulla med maken att hämta vatten till sin gravida fru. =)