• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (trött)

Mitt bekymmer idag är att hindra fakturor från att gå till inkasso, att böna och be för att lägga ihop småkrediter vi samlat då Försäkringskassan dragit ut på ett ärende så vi har levt på en inkomst i snart ett års tid. Bufferten tog slut för länge sen och efter årsskiftet är det dags att arbeta för att bygga upp ekonomin. 
    Andra bekymret är att jag måste få med min man med några som helst garantier, annars kommer vi separera. 

• cajsasmamma
    tackförfisken skrev 2011-12-14 22:07:26 följande:
    Sambon bortrest igen...tills på lördag. Tar hela lasset med lämna, hämta, mat, aktiviteter, läxor själv just nu. Tre små!
    Alla ni ensamstående/ enastående föräldrar .... Ni är så fantastiska och har all min beundran. Vilket jobb ni gör!
    Ska krama lilla mamma sedan och tacka för allt hon fixat för oss barn!
    Tackar {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (jag)

Mitt största bekymer i dag är att jag älskar den man som lämnade mej för en månad sedan vill ha tillbaka honom och våra barn.

• hysteria
    Anonym (trött) skrev 2011-12-15 11:37:30 följande:
    Mitt bekymmer idag är att hindra fakturor från att gå till inkasso, att böna och be för att lägga ihop småkrediter vi samlat då Försäkringskassan dragit ut på ett ärende så vi har levt på en inkomst i snart ett års tid. Bufferten tog slut för länge sen och efter årsskiftet är det dags att arbeta för att bygga upp ekonomin. 
    Andra bekymret är att jag måste få med min man med några som helst garantier, annars kommer vi separera. 
    Lycka till!{#emotions_dlg.flower}
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • hysteria

Mannen är i stockholm, kräksjukt barn hemma och smöret är slut.. Kunde varit mycket värre..

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • Anonym (orolig)

Att jag fått besked om att mitt HIV-prov visat positivt och att jag måste vänta en månad på att få göra ett nytt. 
    Risken är fortfarande liten men jag är så orolig att jag går åt.

• Anonym (fd perfektionist)

Att jag är rädd för att jag är gravid. 

• Anonym (trött)
    hysteria skrev 2011-12-15 11:56:35 följande:
    Lycka till!{#emotions_dlg.flower}
    Tack, det värmer
  • Anonym (trött)
    hysteria skrev 2011-12-15 11:57:37 följande:
    Mannen är i stockholm, kräksjukt barn hemma och smöret är slut.. Kunde varit mycket värre..
    Det är nog så tufft en del dagar. Igår när jag tänkte bort alla bekymmer var mitt största nageltrång. 
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?