• hysteria

Vad är ditt största bekymmer idag?

071001 skrev 2011-12-07 09:58:42 följande:
    Att jag är så otacksam. Födelsedag idag och när jag öppnade mitt paket kunde jag inte spela glad fast det var en fin present, men inte vad jag önskade mig. Jag är hopplös. Suck..
    Grattis på födelsedagen Fl:s snyggaste morsa! ;)
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • hysteria
    Anonym (trött) skrev 2011-12-15 11:37:30 följande:
    Mitt bekymmer idag är att hindra fakturor från att gå till inkasso, att böna och be för att lägga ihop småkrediter vi samlat då Försäkringskassan dragit ut på ett ärende så vi har levt på en inkomst i snart ett års tid. Bufferten tog slut för länge sen och efter årsskiftet är det dags att arbeta för att bygga upp ekonomin. 
    Andra bekymret är att jag måste få med min man med några som helst garantier, annars kommer vi separera. 
    Lycka till!{#emotions_dlg.flower}
  • hysteria

Mannen är i stockholm, kräksjukt barn hemma och smöret är slut.. Kunde varit mycket värre..

• hysteria
    Anonym (Ananas) skrev 2011-12-15 12:47:49 följande:
    Jag fyllde 23 år för fyra dagar sedan.
    Jag har ingen kontakt med mina föräldrar pga. en barndom full av grava fysiska övergrepp i 15 år innan jag blev fosterhemsplacerad i omgångar och psykiskt sjuk pga. det.
    Och jag fick tre tusen kr in på mitt konto ifrån min pappa nu ser jag..........jag vet inte vad jag ska tycka och tänka, han är mångmiljonär, så det är inget som saknas  i hans plånbok på något sätt, men själva principen gör mig illamående
    Är du i akut behov av pengarna? Om inte skicka dom i ett kuvert med en lapp om att du inte är intresserad av några allmosor. Så lovar jag att det kommer kännas bättre. 
  • hysteria

Att jag fortfarande inte hunnit klä på mig, klockan är snart 18 och jag går fortfarande i morgonrock, Mannen kommer hem efter en vecka på konferens och hoppas nog på en något mer tillpiffad fru än vad jag är just nu..

• hysteria
    Canie skrev 2012-01-03 14:03:28 följande:
    Att jag kommer vara åtta månader preggo när jag äntligen får gifta mej och därmed se ut som ett stort svullet vitt tält. Så jävla bedrövligt.
    Nää vad du säger, Du kommer säkert vara skitsnygg! Spara in lite på sötsaker bara :) Gravida är ju oftast väldigt vackra även om man inte ser det själv just då!
  • hysteria
    Anonym (Lyan) skrev 2012-01-08 18:24:51 följande:
    Bara i vecka 16... Tredje graviditeten, så magen kom fort! Har lönesamtal nån gång mellan början av februari och slutet av mars, hoppas på att få en av de första tiderna!
    Tur att det är vinter, en byslig tjocktröja i augustivärmen väcker ju helt klart uppmärksamhet :) Lycka till!
  • hysteria

Att jag ska köra till min hemstad för första gången utan gps..Jag är totalt värdelös på att hitta och har kört vilse i byn jag bor i.. Så idag ska jag försöka köra 20 mil utan att köra fel..

• hysteria

Att jag Äntligen fått ett jobb och vet inte om jag ska gå med i a-kassan eller alfa-kassan.. Bra bekymmer!

• hysteria
    Anonym skrev 2012-02-01 12:18:43 följande:
    a-kassa! alfakassan suger så jävla mycket! Jag önskar verkligen att jag gått med i en vanlig a-kassa. alfakassan är dyrare att vara med i, har färre utbetalningar när man är arbetslös och är otroligt sega på att komma igång. tack vare dem har jag nästan hamnat hos kf.... 3 månader fick jag vänta på utbetalning!
    Usch, vad tråkigt. Hoppas att du kommit ikapp. 
  • hysteria
    Anton Chigurh skrev 2012-02-10 10:17:38 följande:
    Krossa ena knäskålen på eländet nästa gång han inte gör som du säger. Det borde vara ett tämligen tydligt budskap. 

Han kommer åtlyda dina uppmaningar när han återkommer från sjukhuset. Jag garanterar.

Du behöver inte tacka för tipset. Jag är snäll av naturen. Lycka till. {#emotions_dlg.flower}
  • hysteria

Att jag aldrig blir färdig med städningen, hinner aldrig bli färdig med hela huset samtidigt..

• hysteria

Att jag har 8timmar och 45 min kvar att jobba, gud vad jag längtar efter havandeskapspenning.. Jag kan vara världens sämsta arbetstagare..

• hysteria

Har bränt mig ordentligt på ryggen,axlarna och sidan av låren så jag kan inte sova på rygg eller sidan och är gravid och det är inte så bekvämt att sova på mage, blö dumma, dumma sol som ska vara så trevlig att vistas i..

• hysteria

Att jag börjar jobba imorgon, och ska sedan jobba 70 timmar denna veckan. Och jag hatar mitt jobb så innerligt.

• hysteria

Att jag håller på att förlora förståndet, mina barn är så in i helvetes besvärliga just nu och det känns som att de gör allt för att göra mig arg.

• hysteria

Att jag saknar min man rysligt mycket men när han kommer hem inser jag att vi inte har ett skvatt gemensamt och inget alls att prata om.

• hysteria

Att mina annars torra unge kissar ner sig oavbrutet när hennes pappa åker till jobbet..

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?