Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag har så rasande otrevliga kollegor och att jag vantrivs med dem.
Att sambon har tagit MIN väska (träningsbagen inte handväskan ) till jobbet, och som skulle börja packa bb-grejerna i den. SUCK jag som verkligen hade sett fram emot och få pyssla med det idag..
Att mensen kommer troligen komma i helgen. Att jag alltså troligen inte är gravid. Igen.
Försökte fredagsmysa .... Sprutade ner hela köket och barn med julmust. Nu sitter alla tre i duschen ( jupp det går om men packar rätt) och jag måste nog skura... hur jag ska få bort prickarna i taket vete fan.
Önskar verkligen att sambon kunde ta sig hem nu .... han har smitit till Stockholm !
Att jag fortfarande inte hunnit klä på mig, klockan är snart 18 och jag går fortfarande i morgonrock, Mannen kommer hem efter en vecka på konferens och hoppas nog på en något mer tillpiffad fru än vad jag är just nu..
Att vi inga pengar har och maten är slut.
Att jag inte kan låta bli att sitta i vissa trådar där folk lägger ut sina gravtester som givetvis alltid är negativa men i verkligheten syns faktiskt ett streck. Vad tror ni? Jooo gumman jag ser ett. För att några dagar senare får de en blödning, det var nog tidigt missfall.
Jo jo.....stör ihjäl mig men kan inte låta bli.
Att jag e sjuk å så bedrövligt rastlös!