• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • 071001

lillangel, njae, de är av manligt kön och anser sig nog vara lite viktigare än jag som bara sköter admin åt dem.

• Anonym
    stjierna skrev 2011-12-16 08:16:29 följande:
    At BM inte kan avgöra om bebisen ligger med huvud/rumpa ner eller i tvärläge nu i v 36 känns som en littet bekymmer idag, faktiskt. O mitt sjukt låga blodtryck som ställer till det :/
    min dotter vände sig två gånger sista två veckorna(födde BF+4), och sen två gånger under förlossningen coh då var det ändå TVILLINGAR i magen!   Så oroa dig inte! (lång tid kvar också ju.. tillräckligt lång tid att hinna vända sig flera gånger till)
  • lillangel
    071001 skrev 2011-12-16 18:53:53 följande:
    lillangel, njae, de är av manligt kön och anser sig nog vara lite viktigare än jag som bara sköter admin åt dem.
    Men usch, fråga om dom har "små "och därför måste hävda sig mot en kvinna .
  • OliviaViktor
    071001 skrev 2011-12-16 18:53:53 följande:
    ja, testosteron kan va ett jäkla gift!
  • lemonina

att jag gått till naprapaten två gånger på två veckor och att kotorna fortarande "hoppar" tillbaka till det onda läget:(

• Ellieott

Jag har varit utslagen i vinterkräksjukan. Kombinationen gravid + kräksjuk var ingen höjdare. Nu är det bättre dock, värst var igår..

• lillangel
    071001 skrev 2011-12-16 20:27:29 följande:
    Haha, det skulle vara nåt att fråga!
    Ja varför inte? Varför ska du ta skit för? då kan du se till att kasta de tillbaka !!!
  • lövet2

Inga akuta bekymmer i dag. Dagens största bekymmer är i stället den där gnagande osäkerheten på om det fattas någon julklapp eller om jag är klar ...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?