Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Vad är ditt största bekymmer idag?

Nossmiarfe skrev 2011-12-02 06:18:22 följande:
    Att jag vill ha tillbaka min dotter nått så oerhört mycket. Hon tog sitt liv för 2 månader sedan genom att ställa sig framför tåget som kom i 165 km/h .
    Saknaden är enorm.
    Älskade barn jag älskar dig och jag saknar dig. Jag födde dig inte för att du skulle lämna mig. Jag födde dig för att jag älskade dig från första stund.
    Idag fyller din lillebror 11år. Det han önskar sig mest kommer han aldrig få. Det vi alla önskar oss kommer vi aldrig få.

Junis 1997-2011
    KRAM till er {#emotions_dlg.flower}

mitt bekymmer är väldigt litet jämfört med detta mitt lilla bekymmer är var la jag mitt IDkort
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • Raggarbruden
    Anonym (!!!) skrev 2011-12-15 12:56:40 följande:
    Det är bra med modiga vuxna. Heja dig.

Mitt största problem i dag är att jag ska träffa min pantade mamma. Antagligen träffas vi inte innan jul men någon gång i mellandagarna måste jag väl. Jag gör det kort i hennes hall, mer blir det inte.

här är det lilla trevliga jag är inte ens vuxen än =) är tonåring men en modig sådan kanske ;)
  • Raggarbruden
    solskina skrev 2011-12-15 20:50:44 följande:
    Jätte starkt av dig. Är du under 18 så be en vittnesstödjare om hjälp även i rättssalen. Kan man visligen göra även om man är äldre.
    Jag finns i Eskilstuna om du vill ha någon med dig, jag är utbildad vittnesstödjare. 
    tar med en person som jag är trygg med det sa polisen att jag fick! japp under arton!

bra då vet jag vem jag kan inboxa ifall jag undrar nåt!
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?