Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Jag blir arbetslös lagom till jul.
Att mina kollegor kommer försvinna. En har blivit lovad en annan tjänst och en har kommit in på sin drömmutbildning. Kvar står jag, gravid i 7 månaden och kommer ev få arbeta med vikarier fram till dagen då jag går på mammaledighet. Jag känner mig så stressad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Ledsen över hur min chef idag bemötte min oro. :(. Jag kommer få mer ansvar och få jobba hårdare, när jag egentligen känner att jag skulle behöva trappa ner lite. Vet inte hur jag ska orka. Är så arg och ledsen på min chef, för att hon inte väljer att hjälpa mig när det finns bra lösningar som skulle gagna alla. Jag tror att det är en kostnands fråga och tyvärr är det jag som får betala notan....
Hmmm ... mellandotterns lunginflammation kanske? (Förbaskade mykoplasma-baciller!)
Tack Lövet2. Tack för din omtanke. Hörde från honom senast vid 9 tiden, då hade de tagit fler prover på honom och väntade på svar. Sen har jag inte hört något mer efter det. Det vi har googlat oss fram till här hemma så skulle det kunna vara någon typ av hepatit. Men fattar inte var han skulle ha fått den från. En släkting hade körtelfeber på levern för några år sen. Det vare något ovanligt. Den personen var gift och oss veterligen inte någon som strulat runt så hen fått det är också en gåta, skulle kunna vara nåt sånt också. Men ovissheten är jobbigt. Att inte veta vad det är för något och behöva vänta på att det ska bli en ny dag så alla kan börja jobba med sambon så det händer något känns jobbigt att behöva vänta. Och hur gör man för att somna när halva sängen är tom?
Det kommer nog någon tassande snart så lyfta över behöver jag nog inte anstränga mig flr Tror de är tankeläsare hela bukten, räcker med att jag säger Aaah, hela sängen för mig själv.... Så -Mamma, kooooom, jag behövej gosa me däj
Idag är mitt största bekymmer att jag tror att min mans kollega är lite småkär i mej, han är 20 år äldre och fembarnspappa varav den äldsta bara är några år yngre än mej.. Visserligen en ganska så trevligt bekymmer då jag inte på något sätt är intresserad av honom mer än att han är rolig och trevlig att prata med och att min man vet allt! Inga hemligheter här inte utan han vet allt som utväxlas i smsen så något dåligt samete behöver jag inte ha heller :) men har lite svårt att säga till någon att tyvärr du det kommer aldrig hända när man så uppenbart märker att det inte bara handlar om vänskap från den andra personen när man pratar.. Vill ju inte såra honom alldeles även att jag absolut aldrig vill ha nått ihop med honom..
Ett annat bekymmer är att hur jag än gör så bränner gröten i grytan på morgonen! Hur fixar man det?
Lowisa87 Vad för sorts gröt är det? Använder du teflongryta?
Idag är väl bekymret hur jag ska hinna och orka allt jag vill göra.. Allt från o handla mat, julklappar, leta amningsbh och linne, dotterns luciamys på dagis, laga mat till vår middagsgäst (även om han inte är så petig) allt det i höggravida 37 veckor, med en bebis som håller på o fixera sig så trycket mot bäckenet är ett faktum..
Men men super kvinnan klarar allt, mat och dagis är viktigaste iallafall
Att mina nya grannar verkar vara rena drommen, med gallskrikande ungjavel (hors ratt fint i trapphuset) och mamman kunde inte sett surare ut ens om hon forsokte. Vad trevligt. Bring on Mars sa jag far flytta till hus!