• 2småunder

Vad är ditt största bekymmer idag?

Just idag är mitt största problem att jag måste åka och handla och att jag verkligen inte har lust.. :/

• 2småunder

Idag är mitt största bekymmer att jag tror att min mans kollega är lite småkär i mej, han är 20 år äldre och fembarnspappa varav den äldsta bara är några år yngre än mej.. Visserligen en ganska så trevligt bekymmer då jag inte på något sätt är intresserad av honom mer än att han är rolig och trevlig att prata med och att min man vet allt! Inga hemligheter här inte utan han vet allt som utväxlas i smsen så något dåligt samete behöver jag inte ha heller :) men har lite svårt att säga till någon att tyvärr du det kommer aldrig hända när man så uppenbart märker att det inte bara handlar om vänskap från den andra personen när man pratar.. Vill ju inte såra honom alldeles även att jag absolut aldrig vill ha nått ihop med honom..

Ett annat bekymmer är att hur jag än gör så bränner gröten i grytan på morgonen! Hur fixar man det?

• 2småunder

Pim73 det kan vara pga av din öroninflamation du har tandvärk, har en kompis som drabbas precis dom symptomen! Å de går över så småningom även om det gör ont så ini he... Krya på dej!!

• 2småunder

Att min man har åkt iväg på en veckas jobb lååångt bort med lastbilen och här sitter jag höggravid i vecka 35 med en 3 åring som de kryper i rumpan på av att vilja gå ut å åka pulka å allt möjligt roligt men jag orkar inte springa med pulkan upp å ner å ja vågar inte heller ifall man triggar igång nått som sen inte pappa kan va med på.. :/ han har minst 20 timmar på väg innan han är hemma.. :/ stackars oss :)

• 2småunder

Alla skriver ju sitt bekymmer för dagen, det är och var mitt.. Jag är inte ute efter att nån ska tycka synd om mej, jag har varit ihop med mannen i fråga i 6 år och levt likadant hela tiden men för det kan jag ju va orolig att han ska missa sitt andra barns födelse.. Eller hur? Jag har som en tidigare uttalat sig om inte bett om din åsikt om mitt problem för dagen.. Stör det dej så läs inte denna tråden då..

• 2småunder

Helle333! Ja det är ju liksom syftet med tråden :) ja det hoppas jag med och det tror jag nog han gör när det väl är dags :) kram

• 2småunder

Funderar på om man kan skälla på sonens dagisfröken om att hon och hennes man båda kör skitfort förbi utanför vårt hus och vår trädgård? Kan man det tycker ni? Dom är inte dom enda men ändå bland de man noterat gör det.. Trots allt inte bara vår son på gatan utan många barn som ofta leker just på gatan! Å nu när det är halt å grejer :/

• 2småunder

Nä men funderar lite hur man kan nämna det sådär lite i förbi farten att folk kör som idioter utanför vårt trots att dom mycket väl vet att det är fler än vi som har småbarn på gatan :)

• 2småunder

Ja han leker ju inte PÅ gatan men om det cyklas eller köra med bilar eller traktorer eller spelar boll så går det ju ganska fort ut på gatan ibland, barn leker ju så, ÄVEN att jag är med ute så kan ju ungen få för sej att bara springa rätt ut efter en boll eller med sin cykel och kommer det då en bil så är det ju kört! Eller hur? Barn har ju ungefär samma uppfattningsförmåga som en katt va de gäller hastigheten på en bil som närmar sej "nä men ja hinner nog" å tyvärr så hinner ju inte alltid varken barnen eller katterna över innan bilen är framme när de kör för fort..
    Ja på nått sätt måste man ju ta upp det! Ska fundera lite till :)

• 2småunder

Att jag är en vecka över bf idag och att bebis inte vekar ha nån som helst plan på att vilja anlända, att min man är iväg och jobbar och har varit det sen i måndags och att jag har idag världens tjurigaste 3 åring här hemma vilket i som tur resulterar i att jag får samma usla humör för att ja inte orkar, blärk! Om man bara var lite smidigare till att röra sej så skulle de inte va hälften så jobbigt känns det som! Haha! Tur det finns dagis en dag som denna! :)

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?