Inlägg från: slinkywookie |Visa alla inlägg
  • slinkywookie

Vad är ditt största bekymmer idag?

....Om jag borde skaffa mig utrustning for cyclone season eller spela ignorant som forra aret.

Och om jag vagar fortfarande ga min kvallspromenad pa stranden eller om det ar slutgatt for detta aret (hel del krokodiler letat sig fram och de ar inte mannisko-skygga).

• slinkywookie
    trasdocka skrev 2011-12-02 10:48:25 följande:
    För egen del så är det att jag redan är vråååålhungrig, men min lunchdate har möte fram till 12 så det är bara att bita ihop. :-|

I lite större perspektiv så är jag bekymrad över en kollega som inte mår bra. Halvtidssjukskriven för att han är utmattad och har stora sömnproblem. Hans sinnesstämning är otroligt låg så när han inte är här med oss så känns det inte alls bra.
    Vad skont att han har folk runtomkring sig som bryr sig!{#emotions_dlg.flower}
  • slinkywookie
    Anonym (regnigt) skrev 2011-12-02 11:02:44 följande:
    Att min sambo har dött, och att jag sitter enam med vårt barn. Livet suger och jag saknar honom så in i bomben, jag kan inte andas eller äta... tänker på honom konstant och längtar tillbaka till dom små problemen.

Ville bara säga att var rädda om er, ta hand om era nära och kära Hjärta
    Gråter

Jamfort med detta ar alla varldens problem sma. Nu maste jag krama om min.

Hjärta
  • slinkywookie

Det ar helt sjukt varmt... Nagon minut i solen racker for att branna sig, gar inte att rora sig utomhus utan att do i en svettpol.

• slinkywookie

Att mina nya grannar verkar vara rena drommen, med gallskrikande ungjavel (hors ratt fint i trapphuset) och mamman kunde inte sett surare ut ens om hon forsokte. Vad trevligt. Bring on Mars sa jag far flytta till hus!

• slinkywookie

Pyttelitet bekymmer med lastforetaget som skulle flytta min hast, lastbilen gatt sonder... Behover fa kusen till ny paddock innan slutet pa manaden. Men det ar inte dagens problem sa God Jul pa er alla!

• slinkywookie

Att min inplanerade resa till Swe verkat inte blir av... kan inte sitta langre tider sa maste ha business class biljetter eller sky couch pa flyget och betala det I samma veva som kopa hus och projsa studieavgifterna kanns lite mastigt. Inte sett familjen pa 1.5 ar snart...

• slinkywookie

Dagens bekymmer ar verkligen ett i-landsproblem... Vad kopa med sig till "drinks i poolen"?

Tokhet dag sa vad som skulle varit drinks i hastpaddocken med andra hastagare blev forflyttad till poolen. Mycket trevligt. Men mina OLW dips ar slut, kan inte baka och har noll fantasi.

Blir och besoka Woollies... Happy Sunday allihopa :)

• slinkywookie
    hysteria skrev 2012-01-09 09:47:19 följande:
    Att jag ska köra till min hemstad för första gången utan gps..Jag är totalt värdelös på att hitta och har kört vilse i byn jag bor i.. Så idag ska jag försöka köra 20 mil utan att köra fel..
    Satnav!
  • slinkywookie

Hur for jag over mina kurspoang fran ett universitet till ett annat...

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?