• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2011-12-11 18:58:55 följande:
    Att jag inte riktigt vet vart mitt förhållande är... Ja..om det över huvud taget ääär något förhållande Obestämd
    Åhh vad trist och jobbigt!

För min del är det att min näsa verkar helt jävla trasig på något sätt, samt att jag har ofrivilliga ryckningar i vänster hand främst tummen och området mellan tumme och pekfinger, men det rycker även inne i själva armen, känns skumt och högst obehagligt.
    platt mage, platt tv, platt allt....
  • tackförfisken

Slutat med cerazett ( blev bara mera galen av dom) och nu har jag mensvärk from hell ! Skjut mig!

• HäckHäxan
    tackförfisken skrev 2011-12-11 20:21:04 följande:
    Slutat med cerazett ( blev bara mera galen av dom) och nu har jag mensvärk from hell ! Skjut mig!
    *skjuter fort* bättre?
    platt mage, platt tv, platt allt....
  • stjierna

Att det börjar bli riktigt tugnt med bebisen i magen, och då har jag ändå 40 dagar kvar att bli tyngre på.

• Quiet thoughts

Idag är mitt bekymmer enklare att bära än sist den 4 december när min ängel hade sin 8 års födelsedag.

IDAG så misslyckades jag med Rocky road godiset. Ja livet kan vara enklare ibland

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget Lykke 2011
  • tackförfisken
    HäxanSurtant skrev 2011-12-11 20:22:54 följande:
    *skjuter fort* bättre?
    nja...testar med dubbeldos alvedon,ostkrokar och soffan! Hade tänkt leta lusselinne i st 116 men mellantrollet får nog nöja sig med ett lakan lr nått.
  • Sommarlöv

Att det regnade på oss idag när vi var på Liseberg julmarknad. Mina vantar blev blöta och kalla. Sedan vann jag ingenting heller på lotterierna. Stackarna mig som blev utan all den goda chokladen!

• Tiger Queen

Att det är måndag i morgon. Vill inte.

• Lilaa

Att jag ska till tandläkaren imorron och jag kommer säkert ha hål och det är pinsamt eftersom att jag ska till samma tandläkare som min dotter har och hon var nyss där och lagade ett hål.... Pinsamt,,, funderar på att byta tandläkare men då får jag ju ingen ny tandläkartid förrens nästa år.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?