Anonym (Ananas) skrev 2011-12-10 12:28:18 följande:
Att min svärmor kommer hit idag på fika och har med sig en "present" därför att jag fyller år imorgon, hon köper bara begagnat SKIT och ger seriöst bort i present. Till sina barn, till alla hon känner. Måste jag poängtera att det är slitet med? Behöver jag säga att hon är det mest snålaste aset i världshistorien?
Hennes påstående är "Det är något som ni v e r k l iiii gen behöver"
Alltså vad fan vet hon om det? hon har inte ens frågat vad det är vi behöver! Vi har ALLT vi behöver och det har vi kämpat ihop utan hennes hjälp! Medans dom andra får finare presenter så får vi skit.
Kan jag inte bara få SLIPPA att hon kommer hit och ger mig en jävla present eller? En begagnad jävla bajspresent, ännu mer skit som vi behöver slänga kommer vara min kommentar (i mitt huvud).
Plus att hon ville ta med sig ostkaka fast vi sa nej för ingen av oss här gillar det, jag hatar ostkaka, min sambo hatar ostkaka, om hon kommer hit med ostkakan så ska hon få det i sitt ansikte samtidigt som hon åker ut med huvudet först
(haha jag är så jävla arg, hoppas och ber till gud att det går över snart)
Jag vart så jävla förvånad ska ni veta.
Hon kom hit med en digitalkamera som INTE var begagnad i present, så vi kunde filma förlossningen och fota bebisen osv. så förvånad blev jag, sambon med. Bakat bröd hade hon gjort med och en hemgjord julbock... så fint =') Det här ska jag minnas länge!
Tur att det kom ut här och inte någon annanstans, tur att den här tråden finns så man kunde få spy galla så ingen "hör"....har ju känt att hon struntat i mig hela graviditeten och det har hon också gjort, men det här kändes verkligen som en humörhöjare och pyttelitet plåster på såret =)