• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Lenora

Just nu - att det är sent och jag måste stiga upp om ett par timmar men kan bara inte sova. Dessutom har alla intressanta diskussioner på både detta forum och alla andra jag följer dött ut. 

• Kina79

Om jag ska orka baka lussebullar idag eller inte

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Lenora
    Kina79 skrev 2011-12-08 05:51:36 följande:
    Om jag ska orka baka lussebullar idag eller inte

Oj, vilket härligt problem! Baka!
  • Kina79
    Lenora skrev 2011-12-08 05:58:20 följande:
    Oj, vilket härligt problem! Baka!
    Haha, visst är det! Fast nu visade det sig att det fanns önskemål om att göra pizza till ikväll (här är kl 13.35), så det blir nog det idag.

Så nu är mitt största bekymmer om jag ska baka lussebullar imorgon eller inte  
  • Lenora
    Kina79 skrev 2011-12-08 06:35:58 följande:
    Haha, visst är det! Fast nu visade det sig att det fanns önskemål om att göra pizza till ikväll (här är kl 13.35), så det blir nog det idag.

Så nu är mitt största bekymmer om jag ska baka lussebullar imorgon eller inte  
    Jag tycker bara att det är så underbart när våra problem handlar om att baka eller inte. Det är sådana dagar som livet är som bäst.

Hur kom det sig att ni flyttade hela vägen till Kina? Jag är nyfiken.

• Anonym (En)

Att bli av med min ångest, orkar inte mer. Bf +3 och vill inte föda men vill heller inte vara gravid, tyvärr finns liksom inte så många alternativ.

• Kina79
    Lenora skrev 2011-12-08 06:44:00 följande:
    Jag tycker bara att det är så underbart när våra problem handlar om att baka eller inte. Det är sådana dagar som livet är som bäst.

Hur kom det sig att ni flyttade hela vägen till Kina? Jag är nyfiken.

Visst är det underbart när man inte har större problem än så i livet

Min man jobbar för IKEA och fick ett fantastiskt erbjudande om att flytta hit. Erbjudandet kom vid en tidpunkt som var så himla bra, så vi tvekade inte en sekund.

• vampyria2

Att jag bara har sovit fyra timmar i natt, fattar inte att jag inte kan sova fast att jag får. Är så trött på att aldrig kunna sova ut ordentligt :/

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2011-12-08 02:04:36 följande:
    Att personen jag älskar älskade sin stad mer än mig o gjorde slut...
    men varför kan du inte flytta efter? Älskar du din stad mer än den där personen?
  • Anonym
    Anonym (En) skrev 2011-12-08 06:51:22 följande:
    Att bli av med min ångest, orkar inte mer. Bf +3 och vill inte föda men vill heller inte vara gravid, tyvärr finns liksom inte så många alternativ.
    andas, andas, andas... försök andas ut och slappna av och låta det ske.. delta bara, så gott du kan. och be om stöd och hjälp, och framför allt SMÄRTLINDRING. Snart kommer din guldklimp ut, och du kommer att överleva, jag lovar. Om du deltar frivilligt och försöker att inte kämpa emot och försöker att KRÄVA att få så mkt stöd och hjälp du kan, så kommer det att gå bättre och lättare.

Glöm för guds skull inte att försöka aaaadaaaaas uuuuuuut när det gör som ondast.. det gör att kroppen slappnar av, och ångesten minskar. Du fixar det här! Kroppen är smart, den vet vad den ska göra. *kram*
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?