Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att jag kommer att vara död när veckan är över med tanke på hur mycket jag måste göra.. *suck* och att jag precis förlorat nästan alla mina vänner och känner mig väldigt väldigt ensam...
*Att 7-åringen är klar med penicillinkuren mot sin lunginflammation, och nu hostar hon bara mer för varje dag igen.
*Att tonåringen inte alls blir piggare av den "dundermedicin" hon fick utskriven.
Att jag beställt en blue-ray box med alla Harry Potter-filmerna helt ny och så visar det sig att den första filmen inte fungerar (däremot alla andra). Så nu måste jag ta reda på hur jag reklamerar till amazon..
Att jag är så nervös för antagningsbeskedet imorgon att jag förmodligen inte kommer kunna sova inatt.
att jag bråkade i två timmar med en "vän", som jag under "samtalet" och ff.a. efter det insåg INTE är en vän till mig.
Fick höra hur dålig jag är som människa, på så många punkter, att jag inte förstår hur den personen överhuvudtaget kan påstå sig tycka om mig. För om jag är ALLT det, som den personen tycker, så är det ju knappast en person man kan tycka om. (tack och lov att jag har fler vänner, och tillräcklig självkänsla för att veta vad jag är och inte; har en realistisk bild av mig själv, så vet att jag har mina dåliga sidor, och mina bra.. är knappast så genomrutten som personen ifråga påstod)
Och allt för att jag inte har samma åsikt som personen ifråga. Nog för att det är kul att diskutera, och man kan bli uppeldad, men att gå till fula personangrepp och börja säga så mkt elaka saker om en person. NEJ, det fungerar inte för mig. SÅ. Då är den vänskapen avslutad... - för tämligen säker(efter tio liknande situationer) satt personen kommer fortsätta köra sin linje på att INTE vare sig be om ursäkt eller titta på sin del alls.
LEDSEN är jag. En vän mindre. (fast antar man kan slippa sådana "vänner".)
Ledsen också, för att det innebar att jag grät bort en timme, och sen var för kraftlös för att orka göra det jag hade behövt idag. - nya tag i morgon...
Imorgon kl 13:00 ska vi till USÖ för att göra vårt enda FET.
Min största oro är att de ska ringa vid 08:00 för att meddela att vår lilla pingvin inte överlevde upptiningen....
Imorgon kl 13:00 ska vi till USÖ för att göra vårt enda FET.
Min största oro är att de ska ringa vid 08:00 för att meddela att vår lilla pingvin inte överlevde upptiningen....
Att min f...ing iphone laddare dampar.... (krånglar på vuxenspråk).
Det är min tredje sedan i augusti.