• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Thuleslapper
    Fru U skrev 2011-12-07 23:02:14 följande:
    6dagars? Mer än blastocyst eller?

Ska hålla tummarna för dig (och alla andra ruvare)
    ÄP var en tisdag...... de provade att odla en blastis.. men då USÖ är stängd på helgen så kollade de på måndagen efte, alltså dag 6.
    Det ska tydligen vara den sista möjligheten då äggskalet tunnas ut ordentligt fom dag 7....
  • Fru U
    Thuleslapper skrev 2011-12-07 23:10:13 följande:
    ÄP var en tisdag...... de provade att odla en blastis.. men då USÖ är stängd på helgen så kollade de på måndagen efte, alltså dag 6.
    Det ska tydligen vara den sista möjligheten då äggskalet tunnas ut ordentligt fom dag 7....
    Jag förstår.

Femdagars är det enda jag fått tillbaka.

Jag tror det går hur bra som helst för er Lycka till imorgon.
    Jul är bäst!
  • Runguska

Inget stort problem egentligen, men huvudvärk pga ägglossning. Ställer till det så jag inte kan sova.

• Anonym

att helgen närmar sig med stormsteg och då ska svärhäxan firas...Kräks

• Sanja87

Höggravid och kan inte sova pga varmt i sovrummet.. Öppnar jag fönstret fryser sambon halvt ihjäl.. Madrass på balkongen vore något!

• Anonym (Tröttsamt)

Hur jag ska kunna uppfostra min dotter till en stark tjej med gott självförtroende trots hennes "komplex"... detta när vuxna känner sig tvugna att ge sina kommentarer. Nog för att jag visste att barn kan vara elaka men vuxna är f*n inte bättre...

www.familjeliv.se/Forum-4-288/m62426720.html

• Tidens Sand

största bekymret idag är att foglossningen blivit värre. sen att clementinerna just tog slut o.o

• Anonym (...)

Att personen jag älskar älskade sin stad mer än mig o gjorde slut...

• Anonym

Att min sambo inte vill att vi ska skaffa barn förän om många år och jag håller på att längta ihjäl mig efter en liten.. 

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?