Vad är ditt största bekymmer idag?
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?
Jag har en finne på hakan!
Att få en tandläkartid till min man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är ju fullbokat ända fram till mars på vissa ställen!
Anonym vars elev i skolan dog.
Det finns en fin bok som heter "jag känner en ängel" skriven av Cecilia Svensson.
Folk som parasiterar på samhället. Jag tänker försöka arbeta svart så mycket jag kan så jag slipper betala deras jävla cigarretter.
Att jag har dubbelbokat mig nästa fredag på två saker som inte kan ändras lätt.
En pressrelis med Skandia och en resa till Stockholm med viktigt möte.
(men det ordnade sig, suck).
Att jag shoppat alldeles för mycket idag, och ändå vill shoppa mer. Min mamma misstänker att det är sjukligt. För mig är det inte bekymmer än, men när folk säger att man är beroende av något blir man lite fundersam!
C K
din mamma kanske är avundsjuk på att du kan spendera pengar på döda ting medan hon kanske har det knapert.
Jag har framkallat ett gäng bilder och färgerna blev värdelösa! Nu måste jag kontakta företaget och reklamera.
Plus att jag fick fel storlek på ett par skor jag klickat hem. Och då menar jag fick fel, alltså inte den storlek jag beställt! :(
Att laddaren till min dator håller på att ge upp och att jag verkligen inte har någon lust att lägga pengar på en ny just nu.
att min dotter vägrar sova.. Hon vaknar jämt vid den här tiden och somnar inte förrän vid 21-22.... Trots att jag vet att hon är trött men går ändå inte att lägga henne... Blir sjukt trött.