Biinzan skrev 2011-12-05 10:49:52 följande:
En del har kanske större bekymmer än vad som skrivs i denna tråd. Som är alldeles för privat för att kunna skrivas ut här.
ja, självklart. Och dom skrattar man INTE åt. ..är skönt att få skratta åt dom som är mindre allvarliga. (personligen har jag stora problem, och väljer att skriva om dom, när det behövs, för att orka med, och väljer att skriva om dom små å lära mig att skratta åt dom, så att livet ska bli uthärdligt)
idag har jag ett stort problem: fått diagnosen PTSD efter våldtäksförsöket, men får inget läkarintyg, trots 8 samtal nu för att påminna läkaren om att skriva och skicka det.. (men har till den 20e på mig, sa den SNÄLLA handläggaren på FK.. *uppånervändavärlden på nått vis med snälla FK handläggare) ...vet inte om det är bäst att ringa varje dag, eller varannan, om dom blir arga för att jag tjatar, eller om jag ska ligga på.. (och jag orkar inte bara ligga ner å vänta, för mår SKIT av att inte få besked)
Sen har jag problemet att jag inte vet vad jag ska göra åt min sabla hår... (dödsless, men inte råd med frisör)
...se där.. ett problem att skratta åt!
(för hallå.. jag HÅR, liksom, är fysiskt frisk i stort sett; så då kan jag vara tacksam för att jag ens har RÅD att ha ett problem med mitt hår; och inte som det cancersjuka barn jag såg idag saknar hår att oroa mig för..)