• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (storasyster) skrev 2011-12-06 09:53:21 följande:
    Min lillasyster fick en stroke i förrgår, hennes andra. Nu verkar det illa
    En massa styrkekramar till din syster och dig!!!
  • OliviaViktor
    Anonym (Hmmm...) skrev 2011-12-06 22:32:41 följande:
    Då har vi samma problem med värmen. Vi har en värdelös pelletskamin som strejkar varje dag och bara maken som kan fixa den och bebben och jag fryser på dagarna.
    Han ville inte vara med på förlossningen så jag tog med mamma och syrran.
    Åh, stackars stackars er =((  Kan ni inte ringa någon annan som kan komma o hjälpa er när han är borta?
    Ni har det så mycket värre!

Jag har lärt mig elda nu och min pojkvän ringde till högsta hönset på sitt jobb och krävde att han skulle få jobba närmre så han inte missar förlossningen, för det skulle vara hans mardröm, och jobbet tyckte att det inte var några konstigheter, dom kan ju inte veta när han "måste" vara på hemmaplan... så det blir ingen Mora, thank god...så jag slipper ta taxi in till förlossningen (bor på landet och har en halvtimme in) och föda själv..
  • Anonym (Hmmm...)
    OliviaViktor skrev 2011-12-06 23:44:19 följande:
    Åh, stackars stackars er =((  Kan ni inte ringa någon annan som kan komma o hjälpa er när han är borta?
    Ni har det så mycket värre!

Jag har lärt mig elda nu och min pojkvän ringde till högsta hönset på sitt jobb och krävde att han skulle få jobba närmre så han inte missar förlossningen, för det skulle vara hans mardröm, och jobbet tyckte att det inte var några konstigheter, dom kan ju inte veta när han "måste" vara på hemmaplan... så det blir ingen Mora, thank god...så jag slipper ta taxi in till förlossningen (bor på landet och har en halvtimme in) och föda själv..
    Vi brukar åka till stan när vi fryser som värst.

Skönt att det ordnar sig för dig och lycka till med förlossning och bebbe!!!
  • Ulf Harrys Farsa

Det är över nu, men i morse var det att Apan helt sonika skrek att han ville vara hemma och INTE gå till dagis.

• 071001

Att jag är så otacksam. Födelsedag idag och när jag öppnade mitt paket kunde jag inte spela glad fast det var en fin present, men inte vad jag önskade mig. Jag är hopplös. Suck..

• Anonym (blåser)

mitt största probem idag är att jag typ inte har någonstans att bo....från o med januari...Detta är inte pga jag är satt i skulder eller liknande. Detta är pga jag och min sambo separerar, jag har beho av försörjningstöd (är tillfälligt sjukskriven, därfö) och dom täcker inte min lägenhet och vill att jag flyttar till en mindre lägenhet men det finns ingen och att jag ska lösa detta.

• Anonym

Mensvärk är mitt personliga helvete idag. Inte ens de starkaste värktabletterna hjälper

• Anonym (arbetslös)

att jag är arbetslös och att det är dött på jobbfronten nu innan jul. 
    Men väntar på svar från intervjuer så jag ska väl inte deppa ihop.  

• Anonym

Att det är svårt att förklara döden för en 6 åring..ett barn på mitt barns skola dog hastigt i helgen och hon undrar en massa om varför barnet behövde dö..

• hysteria
    071001 skrev 2011-12-07 09:58:42 följande:
    Att jag är så otacksam. Födelsedag idag och när jag öppnade mitt paket kunde jag inte spela glad fast det var en fin present, men inte vad jag önskade mig. Jag är hopplös. Suck..
    Grattis på födelsedagen Fl:s snyggaste morsa! ;)
    Livet är för kort för att dansa med fula killar
Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?