• eulalian

Vad är ditt största bekymmer idag?

Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

Jag har en finne på hakan! 

• Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-05 11:22:30 följande:
    pröva att frysa ner det; dvs ta nått fruset å tryck mot.. kan fungera lite om det inte slagit ut till blåsor än.   (en som får äta tabletter mot osedvanligt aggressiv herpes)
    Jaså? Ja men Anti funkar också bra om det inte slagit ut än :p Brukar köra med vanlig vodka annars som torkar ut innan det blivit något. Får panik när det börjar sticka och river lägenheten i jakt på anti för om det hinner slå ut så är det kört sen.. 

Jaså? Vad innebär det? Låter otrevligt! :O 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-05 11:41:12 följande:
      Nä, jag vill inte heller vara sjukskriven, men jag fixar inte att vara ute bland folk, så kan inte jobba. Så MÅSTE få sjukintyg, annars är det kronofogden nästa..

Men visst suger det. Att vara hemma med. Men kan man inte "stå på benen" så kan man inte.
    Är du sjuk eller vill du inte vara bland folk? Fattar inte riktigt...
  • SilverEmma

Jag måste diska...och borde förbereda lite middag tills maken kommer hem. Orkar. Verkligen. Inte.

Slog in lite paketer till makens paketkalender, sen tog orken slut.

• Anonym (blåser)

mitt största bekymmer.

Att jag har lunchfodrng idag (hästar) för dom som är i min hage.
    Det blåser halv storm och jag hade hoppats på att kunna lägga maten i hagen. Men det ser dystert ut pga all blåst. Får försöka fixa ngot men ingen aning om vad ...... Det är mitt problem haha  

• Anonym (nöt till sambo)

Är irreterad på min sambo som ringer från Expert och säger att han SKA köpa en ny mobiltelefon... Jaha och varför ringa till mig då??? Försöker förklara att det kanske inte är en så bra ide att höja månads kostnaden med 350:- i 24 månaden när vi bara har en säker inkomst just nu och måste sälja saker vi inte använder på tradera, blocket och loppis för att ha råd med räkningar.... Då ville han inte prata mer med mig....Ska bli intressant och se vad han kommer hem med, gammal helt fungerande telefon eller ny med  "fri surf", som efter att jag via sambon frågade killen på expert visade sig inte vara fri surf utan till en viss gräns!!!! *MORR* 

• LillaVild

Att jag har slutprov i morgon som jag knappt har börjat plugga till och dessutom har fyra restuppgifter som skulle varit inne för flera veckor sen (flera månader i ett fal...) men jag orkar verkligen inte! Har ont i huvudet, mår illa och är allmänt less på livet :P

• tarm

Helvetestentor. Jag hatar dom. Och jag har 3 terminer kvar!

Döda mig. 

• Anonym

Att FOLKSAM är så kassa på att svara på mejl !!!!!!!!!!!!!!

• EvelinasSyster

Idag är mitt största problem att jag är så jäkla mätt just nu och jag måste orka gå och klä på mig och åka till jobbet snart Förvånad Hur ska det gå till...Förvånad

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • Lillafrökenfräken

Att min mens är 3 dagar sen och att jag inte vet varför. Att jag vet att vi garanterat inte hade sex vid äl och att det är oktober som är senaste mens. Att det innebär att jag i så fall är lika långt gången som när båda mina små troll dött i livmodern tidigare. Att jag inte vågar testa.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?